הפניה למערכת אחרת בימות המשיח
-
בעזרת השם יתברך.
ההיתי שמח לתשובה ברורה בימות המשיח.
יש מספר מערכות שמנהל אותם חלקי/מלא.
כולם של ימות המשיח.אז מעונין שחלק מהתשלום עבור ניהול המערכת יהיה פרסום הקו שלי.
במערכת שלהם!השאלה היא.
אם אני מוסיף שלוחה בתפריט הראשי של אותם מערכות שיפרסמו אותי
נניח שלוחה 20 ואותה שלוחה תנתב את השיחה למערכת שלי שגם היא בימות המשיח,type=routing_yemot routing_yemot_number=0773137770האם זה יעלה לי יחידות?
או לאותה מערכת שאני מנהל?אשמח למשוב ברור
-
N nk. 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
N nk. 0 סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@nk-0 כתב בהפניה למערכת אחרת בימות המשיח:
נניח שלוחה 20 ואותה שלוחה תנתב את השיחה למערכת שלי שגם היא בימות המשיח,
type=routing_yemotrouting_yemot_number=0773137770
האם זה יעלה לי יחידות?
או לאותה מערכת שאני מנהל?
אשמח למשוב ברורלא קראתי הכל, אבל התשובה למה שציטטתי זה שאם זה מערכת נייח בימות המשיח, זה לא עולה יחידות, אבל אתה לא מקבל דקות על הזמן שעברו הלאה, אלא רק על הזמן שהיה בקווים שלך
-
@MGM-IVR כתב בהפניה למערכת אחרת בימות המשיח:
אבל אתה לא מקבל דקות על הזמן שעברו הלאה, אלא רק על הזמן שהיה בקווים שלך
לא הבנתי מה אתה אומר
אם ממשהוא נכנס לקו שלי דרך המערכת אחר
אני לא מקבל כסף על זה שהוא נכנס לקו שלי ולפי הדקות שהיה בקו שלי ?? -
@אברהם-נ כתב בהפניה למערכת אחרת בימות המשיח:
@MGM-IVR כתב בהפניה למערכת אחרת בימות המשיח:
אבל אתה לא מקבל דקות על הזמן שעברו הלאה, אלא רק על הזמן שהיה בקווים שלך
לא הבנתי מה אתה אומר
אם ממשהוא נכנס לקו שלי דרך המערכת אחר
אני לא מקבל כסף על זה שהוא נכנס לקו שלי ולפי הדקות שהיה בקו שלי ??כל דקה שהוא בקו שלך, אתה מקבל כסף, אבל אם אתה שם שלוחה שמעבירה אליו, אתה לא מקבל אלא הוא,
אותו דבר אם הוא שם שלוחה שמעביה אליך, הוא לא מקבל את הכסף, אלא אתה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות