ביטול שמיעת הודעות ע"י מנהל עד הודעה 99
-
כשאני בא לנהל את ההודעות אני:
א.נכנס לשלוחת הניהול-
ב.-2-ניהול שלוחות-
ג.-את השלוחה הרצויה-
ד.-1 לשמיעת וניהול ההודעות-
הבעיה שאז הוא אומר שאפ' לשמוע רק מהודעה מס' 99?! -
אפשר לפתור את הבעיה ע"י זה שנכנסים לניהול ויוצאים ממנו וממילא אתם נמצאים במערכת במצב מנהל, נכנסים לשלוחת השמעת קבצים הנ"ל, שומעים את ההודעה המיועדת לטיפול ואז מקישים 0 ושם יש כמה אופציות כגון למחוק לשכפל וכו.
-
@שלום-עזרא כתב בביטול שמיעת הודעות ע"י מנהל עד הודעה 99:
אפשר לפתור את הבעיה ע"י זה שנכנסים לניהול ויוצאים ממנו וממילא אתם נמצאים במערכת במצב מנהל, נכנסים לשלוחת השמעת קבצים הנ"ל, שומעים את ההודעה המיועדת לטיפול ואז מקישים 0 ושם יש כמה אופציות כגון למחוק לשכפל וכו.
וכמובן שאפשר להגדיר שהטלפון שלך הוא מנהל (אם לא מדובר בשלוחה של השמע"ק תוכל לפתוח שלוחה שרק אתה יכול להיכנס אליה ושם נשמרים הקבצים)
-
@צבי-ד-צ ואיך מגדירים את זה ?
-
יש לי טעות צריך להתמקם על ההשמעה ואז ללחוץ כוכבית ואז 0 ולא רק 0
-
@שלום-עזרא כתב בביטול שמיעת הודעות ע"י מנהל עד הודעה 99:
@צבי-ד-צ ואיך מגדירים את זה ?
admin_options_file=template check_template=מספר רשימת תפוצהכל מי שיהי' ברשימת תפוצה יוכל לנהל את הקבצים בשלוחה שזה מוגדר תראה בהרחבה כאן וכן אפשרויות נוספות איך לכתוב מספרים שיוכלו לנהל בחופשיות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות