• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    לא נפתר שילוב שתי חדר וועידה

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    חדר ועידה
    6
    52
    871
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק
      קובי י. נערך לאחרונה על ידי קובי י.

      שלום וברכה
      אני מאוד ישמח על כל עזרה אפילו קטנה בנושא.
      רציתי לשאול האם יש אפשרות של שילוב שני חדרי וועידה.
      כלומר מאזין שנכנס להמתנה לחדר וועידה במקביל גם יפעיל חדר וועידה נוסף?
      באחד הוא יהיה כמאזין וימשיך להמתין ובשני הוא יהיה מנהל שיפתח חדר וועידה אחר.
      המטרה שלי בזה הוא כי עשיתי שהמנהל יקבל צינתוק כשממתינים לחדר וועידה, וכשהמנהל נכנס לשלוחת הניהול הוא שומע שיש חדר וועידה פעיל בשלוחה *** והוא יודע ליכנס לשלוחה ההיא.
      או בנוסף אם יש אפשרות כשהמנהל נכנס לחדר וועידה (ניהול) ואין ממתינים, שיועבר אוטומטי לשלוחה אחרת.
      תודה רבה

      I א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • הנושא סומן כשאלה  ק קובי י. 
      • I
        ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

        @קובי-י יש כזה דבר שלוחה למנהל תגדיר את ההגדרה הבסיסית של וועידה ואז תבדוק בסוגי הוויעדות אחד מהם זה שלוחה למנהל

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ק
          קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

          @ivrפון
          תודה רבה
          אבל אני רוצה שהמאזין יהיה על שתי וועידות נפרדות, אחד בתור מנהל, ואחד בתור מאזין.
          בשביל שבשלוחה שנכנס כמנהל אני מגדיר שיישמעו חדר וועידה בשלוחה**** פעיל, ואז אני יודע שיש מאזין שממתין לי לוועידה.

          צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • צ
            צבי ד"צ מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

            @קובי-י למה שלא תעשה בצורות אחרות, כגון שיישלח לך צינתוק כשנכנס או שיירשמו לרשימת תפוצה ותשמע כמה רשומים (ואח"כ תימחוק, או שימחקו לבד) וכן הלאה על זה הדרך... (או שלא הבנתי מספיק מה אתה צריך)

            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ק
              קובי י. @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

              @צבי-ד-צ
              תודה רבה
              אני כבר מקבל צינתוק.
              אבל אני רוצה לדעת אם זה צינתוק של חדר וועידה או שמישהו השאיר לי הודעה.
              מה שקורה שעד היום אני תמיד כשאני מקבל צינתוק מתקשר לקו ונכנס לוועידה והמון פעמים אין ממתינים ואני סתם נכנס, ואז צריך לצאת ולשמוע הודעה שהשאירו לי בשלוחה אחרת.
              ככה אם יהיה שילוב והמאזין יפתח גם חדר וועידה אחר, אני מתקשר ושומע שחדר וועידה בשלוחה*** פעיל, ואני יודע שמישהו מחכה לוועידה.
              או שיש רעיון אחר לזה
              תודה רבה רבה

              צ I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • צ
                צבי ד"צ מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

                @קובי-י

                @צבי-ד-צ כתב בשילוב שתי חדר וועידה:

                או שיירשמו לרשימת תפוצה ותשמע כמה רשומים (ואח"כ תימחוק, או שימחקו לבד) וכן הלאה על זה הדרך...

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I
                  ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                  @קובי-י בגלל שזה רק המנהל אז תפתח מערכת חדשה ותגדיר בה שלוחה ראשית הרשמה לצינטוקים ותירשם ואז לפני המעבר לחדר ויעדה תעשה שיעבור בשלוחה שמוגדר בה כך

                  type=api
                  api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/TzintukimListManagement?token=0773137770:1234&TzintukimList=1234567890&action=RunTzintuk
                  

                  כאשר במקום
                  0773137770:1234
                  מספר_המערכת:הסיסמה של המערכת החדשה שממנה אתה רוצה לקבל צינטוק
                  ובמקום 1234567890 מספר רשימת הצינטוקים
                  שים לב שיש להשתיק את הודעת מערכת של "אין מענה משרת API" מספר ההודעה M1607 כי ככה זה אומר אבל בפועל זה מפעיל צינטוק

                  צ ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • צ
                    צבי ד"צ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

                    @ivrפון זה קוד שלך? (זה עובר דרך שרת?)

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ק
                      קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                      @ivrפון כתב בשילוב שתי חדר וועידה:

                      @קובי-י בגלל שזה רק המנהל אז תפתח מערכת חדשה ותגדיר בה שלוחה ראשית הרשמה לצינטוקים ותירשם ואז לפני המעבר לחדר ויעדה תעשה שיעבור בשלוחה שמוגדר בה כך

                      type=api
                      api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/TzintukimListManagement?token=0773137770:1234&TzintukimList=1234567890&action=RunTzintuk
                      

                      כאשר במקום
                      0773137770:1234
                      מספר_המערכת:הסיסמה של המערכת החדשה שממנה אתה רוצה לקבל צינטוק
                      ובמקום 1234567890 מספר רשימת הצינטוקים
                      שים לב שיש להשתיק את הודעת מערכת של "אין מענה משרת API" מספר ההודעה M1607 כי ככה זה אומר אבל בפועל זה מפעיל צינטוק

                      תודה רבה רבה רעיון יפה
                      בעצם הרעיון שאני פשוט יקבל צינתוק מקו אחר ואז אני יידע שזה מישהו בחדר וועידה.
                      נכון?
                      כי ככה אני לא יודע כשאני מתקשר אם הבן אדם עדיין מחכה לוועידה, כי אחרי שהבן אדם מחכה לוועידה ואין מענה הגדרתי מעבר להשארת הודעה אז גם המנהל מקבל צינתוק של המספר השני, עדיין יכול להיות שהבן כבר ירד, ואין אפשרות לדעת עכשיו כשאני מתקשר אם הוא על הקו.
                      וגם זה בעיה קטנה כי ככה אם המנהל מקבל צינתוק - מישהו בוועידה, הוא מייד לוחץ בשיחות אחרונות בטלפון ומחייג לקו ומפעיל וועידה, ככה הוא מקבל ממספר אחר צינתוק, אז המנהל צריך לחפש באנשי הקשר את המספר של הקו וכו', ולבינתיים הבן אדם כבר יירד מהקו.
                      בכל מקרה ממש תודה רבה רבה
                      אשמח אם יהיה לך פיתרון נוסף.

                      I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I
                        ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                        @קובי-י עם הבנתי נכון הבעיה היא שצריך לחפש באנשי קשר את המספר של הקו וזה לוקח זמן אז יש לי שתי פיתרונות
                        פיתרון 1. יש טריק לחבר את המספר השני ישירות לשלוחה בקו שלך אבל רק עם הם באותו שרת אז לאחר שתירשם לצינטוקים תגדיר בקו השני החדש את התפריט הראשי כך

                        type=routing_yemot
                        routing_yemot_number=0773137770
                        go_to_folder=/1000
                        

                        ותחליף את 1000 במספר השלוחה בקו הישן שבו הפעלת חדר הוועידה ואת 0773137770 במספר הקו הישן ובקו השני תגדיר בתפריט הראשי חוץ מההגדרות הרגילות

                        check_did_and_go_to_folder=yes
                        check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
                        

                        ואז תיצור בשלוחה הראשית בקו הישן קובץ בשם Did_Go_To.ini ובו תגדיר:
                        0773137777=/9999
                        ובשלוחה 9999 בקו הישן תגדיר

                        type=go_to_folder
                        

                        ותשתיק את הודעת המערכת M1080 מצורף קובץ שקט ואז מי שיתקשר דרך המערכת החדשה יעבור ישירות להפעלת חדר הוועידה בשלוחה 1000 {בדוגמה} קרדיט ל @הרב על חלקים מההדרכה
                        פיתרון 2.
                        לעשות את השלוחה של השארת הודעה למנהל שמשם יצאו הצינטוקים מהמספר החדש ואז עם קיבלת משם צינטוק זה אומר שאתה כבר לא צריך לחייג לקו
                        נ.ב. לא אמרתי להשתמש במודול של @דוד_מלך_ישראל כי בדברים כאלה של אבטחה אני לא סומך על API. עם מאזין יגיע בטעות לחדר ועידה אוי ואבוי לחץ

                          quiet.wav
                        להורדת הקובץ השקט

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • I
                          ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                          @קובי-י עם הבנתי נכון יש לך גם בעיה עם זה שאתה לא יודע עם הבן אדם ירד אבל לא הבנתי מה אתה מתכוון איך? למה? וכמה?

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ק
                            קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                            @ivrפון
                            דבר ראשון תודה רבה עצומה.
                            אני יגיד לך מה שאני משתמש בוועידה זה לזה ולכן כשהוא מחכה לחדר וועידה עשיתי שאחרי 80 שניות שאין מענה הוא יעבור להשארת הודעה. ואז יכול להיות שהוא כבר במעבר של השארת הודעה וסתם המנהל נכנס ומנסה הלוו? הלוו? הלוו?
                            הבנת?
                            תודה רבה רבה

                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • I
                              ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                              @קובי-י אז תגדיר צינטוק ממספר נוסף למנהל לפני/אחרי הקלטת ההודעה ואז המנהל יודע שכבר לא מחכים לו

                              ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ק
                                קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                @ivrפון
                                ממש תודה רבה
                                כעיון נפלא, באמת תודה רבה.
                                השאלה אם אין אפשרות אחרת, כי ככה הוא מקבל כמה צינתוקים וזה יוצר בילבול גדול, יכול להיות שאת הצינתוק הראשון הוא לא קיבל (חוסר קליטה או משהו) וקיבל רק את השני וכדו', ואז הוא חוזר לקו ולא יודע לאיפה להיכנס ומה קורה פה כי הוא קיבל רק צינתוק אחד. לדוגמא.

                                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • I
                                  ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                                  @קובי-י חכה קצת אני בודק עם אני יכול לפתח מודול או משהו כזה זה יקח קצת זמן

                                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ק
                                    קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                                    @ivrפון
                                    ממש ממש ממש תודה רבה

                                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • I
                                      ivrפון מומחה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                                      @צבי-ד-צ לא זה פונה ישירות לימות המשיח API

                                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • צ
                                        צבי ד"צ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                        @ivrפון בלי שום שרת? מודל של ימות המשיח?

                                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • I
                                          ivrפון מומחה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                                          @צבי-ד-צ לכן זה אומר "אין מענה משרת API" כי במודול API השרת צריך לענות א ובAPI גישת מפתחים למערכות ימות המשיח עונים ב ולכן בדרך כלל צריך שרת שייתווך אבל כאן הכל הוא יודע מראש מה הוא רוצה לעשות אז זה אפשרי אבל עם צריך לקבל נתונים זה מתחיל להיסתבך אבל לפעמים גם ככה אפשר לקבל נתונים

                                          צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • צ
                                            צבי ד"צ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                            @ivrפון לא ממש הבנתי
                                            א. האם זה עובד או רק אומר אין מענה משרת וכו'
                                            ב. יש פקודות מהמערכת שלא צריך שרת?
                                            תודה רבה

                                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון