פרימיום
-
@מוזר הוא בימות וודאי
-
@אברהם-נ מה אני עושה
-
@מוזר
לא עושה שום דבר -
@אברהם-נ אני חייב לנטב אליו אין דרך כל"ש
-
@מוזר
אם זה הבעיה
מה שאני יודע
אי אפשר לעשות שום דבר -
@מוזר אולי דרך כל מיני נתוביות בAPI שמפורסמות פה בפורום שאולי עוד עובדות... אתה גם יכול לנסות להשאיר לו הודעה, לכאו' זה ריווחי לו.
-
@צבי-ד-צ פעם זה עבד והוא פתאום ביטל את זה
-
-
@צבי-ד-צ הוא בכלל מקשיב להודעות?
וחוצמיזה איך הוא יפתח רק לי??? -
@מוזר א. נראה לי שהוא מקשיב, ככה זה נשמע לפחות
ב. אני לא אמרתי שייפתח רק לך, אלא שייפתח כי יבין שמדובר במשהו נורמטיבי (אנשים נוטים לסגור כשרואים שיש אנשים שפתאום נכנסים להם לקו, גם אתה אולי היית חוסם אם פתאום יש איזה קו שמעביר אליך באופן קבוע...)
והאמת שאולי בכל התיכנותים שלו יש לו אפשרות גם לפתוח רק לקו אחד -
@צבי-ד-צ טוב תודה

-
@מוזר כמובן, רק אמרתי שתנסה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות