אני רוצה שמתי שאני שולח צינתוק ישמעו איפה ההודעה החדשה נמצאת
-
פירוט
יש לי קו שבו יש 12 שלוחות ואפשר להירשם לכול שלוחה לקבל צינתוק ושלוחה אחת לכולם
ועכשיו אני רוצה שמתי שאני שולח צינתוק רק לאלו שבשלוחה 1
אלו שבשלוחה 1 ידעו שהם צריכים להיכנס לשלוחה 1 ו
לא לאיפה שכולם רשומים (דוגמא 0) -
@בן-ציון-1 נראה לי שאין אפשרות כזו באופן אוטומטי אפשר או לעשות שיודיע בתפריט איפה יש הודעה חדשה, ואם אתה רוצה שרק מי שרשום ברשימה הספציפית ישמע את ההודעה (הודעה חדשה בשלוחה 1 וכדו') אפשר לעשות עם סינון לפי רשימ"ת וסגירת שלוחה וכו'
-
@צבי-ד-צ כתב באני רוצה שמתי שאני שולח צינתוק ישמעו איפה ההודעה החדשה נמצאת:
@בן-ציון-1 נראה לי שאין אפשרות כזו באופן אוטומטי אפשר או לעשות שיודיע בתפריט איפה יש הודעה חדשה, ואם אתה רוצה שרק מי שרשום ברשימה הספציפית ישמע את ההודעה (הודעה חדשה בשלוחה 1 וכדו') אפשר לעשות עם סינון לפי רשימ"ת וסגירת שלוחה וכו'
איך אפשר לעשות שיודיע בתפריט איפה יש הודעה חדשה??
איך עושים סינון??
תודה -
תראה כאן
לגבי האפשרות השניה, היה נראה לי שהיא לא נצרכת לך, אז לא פירטתי. אם אתה צריך אשתדל לעזור. -
@צבי-ד-צ כתב באני רוצה שמתי שאני שולח צינתוק ישמעו איפה ההודעה החדשה נמצאת:
אפשר לעשות עם סינון לפי רשימ"ת
טעות, הכוונה רשימת צינתוקים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות