• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    השמעת קבצים לפי ID

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות לפיתוח
    29 פוסטים 6 כותבים 412 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מחובר
      אA @חסיד חזק
      נערך לאחרונה על ידי

      @חסיד-חזק
      תקשיב, אתה יצירתי!
      כי גם אני חשבתי כמוך...
      לכאו' זה הרעיון הכי פשוט וטוב.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מחובר
        אA @חסיד חזק
        נערך לאחרונה על ידי

        @חסיד-חזק
        הוא מבקש מספר?

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ח מנותק
          חסיד חזק @אA
          נערך לאחרונה על ידי

          @אA
          כן וחוץ מזה אני מאוד מקווה שאני לא אתקע בחלק אחר של הפתרון הזה
          האם באמת כשמוחקים את הקובץ בראשי נמחק גם הלינק כי בינתיים בדקתי מחיקה דרך האתר והוא לא נמחק

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מחובר
            אA @חסיד חזק
            נערך לאחרונה על ידי

            @חסיד-חזק
            כך אמור להיות

            ח א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ח מנותק
              חסיד חזק @אA
              נערך לאחרונה על ידי

              @אA
              נו אז מה אתה אומר איך זה אמור לעבוד בלי הקלטה לנמען אחד
              https://f2.freeivr.co.il/topic/5821/הקלטות-record/10

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מחובר
                אA @אA
                נערך לאחרונה על ידי

                ציטוט מהמקור

                בהגדרת לינק רגיל רק קישור לקובץ נשמר בשלוחה הנוספת ולכן שינוי בקובץ המקור (לדוגמא מחיקה) ישפיע על הלינק (קישור) הנשמר בשלוחה אחרת.

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א מחובר
                  אA @חסיד חזק
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @חסיד-חזק
                  אתה צודק.
                  אז תגדיר שמשאיר ההודעה ירשום את מספר הטלפון שלו ואליו יכנסו ההודעות, או לפי קוד משתמש שיקיש ויקליט לתקיית המשתמש שלו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ח מנותק
                    חסיד חזק @אA
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אA
                    אני יודע שזה מה שהם כותבים השאלה אם זה באמת ככה
                    אבל עדיין איך זה אמור לעבוד תראה את הציטוט
                    בהקלטות
                    תיבה אישית לכל מאזין
                    במקרה שרוצים לפתוח תיבת הקלטה אישית לכל תלמיד וכדו' כלומר שההקלטות אוטומטית ישמרו בתיקיה מיוחדת לכל תלמיד
                    ניתן להגדיר:
                    folder_move=id
                    ואז המערכת מבצעת כניסה לפי זיהוי אישי
                    ברירת מחדל לפי טלפון
                    enter_id_type=phone

                    המשך
                    לדוגמה
                    עבור משתמש עם מספר אישי 1234 מסוג digits
                    ההקלטות יהיו בתיקייה
                    /Digits/1234
                    עבור משתמש עם מספר אישי 0773137770 מסוג phone
                    ההקלטות יהיה בתיקייה
                    /Phone/0773137770

                    ובהשמעת קבצים
                    **השמעת קבצים שהוקלטו ע"י המספר מזהה של המשתמש
                    folder_play=id_record
                    אם תגדירו למשתמשים הקלטה לפי id בה המערכת שומרת את ההקלטות בתוך תיקיות נפרדות לכל משתמש
                    תוכלו ליצור שלוחה בה תשמיעו להם את ההקלטות שלהם (לכל אחד את ההקלטות שבתיקיה שלו)
                    בנוסף צריך להגדיר את המיקום של שמירת הקבצים (שלוחת ההקלטות).

                    ברירת מחדל לפי טלפון. תוכלו לשנות לפי כל אחד מסוגי הזיהוי כאן*
                    בא נראה עכשיו את כושר ההבנה שלך 😏 😏

                    ח א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ח מנותק
                      חסיד חזק @חסיד חזק
                      נערך לאחרונה על ידי

                      כתבתי את ההודעה ולא ראיתי שכתבת בינתיים ג"כ הודעה
                      אנשים לא יבינו מה הקשר לכתוב עכשיו מספר טלפון הם מקליטים הודעה לכל הציבור אז למה לכתוב את המספר שלהם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מחובר
                        אA @חסיד חזק
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @חסיד-חזק
                        צודק לגמרי!!
                        לא אחזתי שאלו ההגדרות שהבאת.
                        למעשה על פי מה שכתוב בהחלט זה אמור לעבוד מעולה גם בלי הקשת מספר.

                        אז למעשה נראה שכתבת הכל כמו שצריך.
                        שלוחת הקלטות

                        folder_move=id
                        enter_id_type=phone
                        

                        שלוחת השמעות

                        folder_play=id_record
                        folder_to_play=/התיקייה של ההקלטות
                        
                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ח מנותק
                          חסיד חזק @אA
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אA
                          טוב כנראה שזה סתם היה באג כי עכשיו זה עובד בלי שום שינוי בהגדרות
                          שלוחת הקלטות

                          enter_id_type=phone
                          folder_move=id
                          

                          שלוחת השמעות

                          folder_play=id_record
                          folder_to_play=/1/1/2
                          
                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ח מנותק
                            חסיד חזק @חסיד חזק
                            נערך לאחרונה על ידי

                            בכל מקרה תודה ענקית העולם צריך אנשים כמוך

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • א מחובר
                              אA @חסיד חזק
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @חסיד-חזק
                              בשמחה רבה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון