יציאה מהשמעת קבצים
-
@המנייעס ניסיתי א׳׳ז כבר
ועכשיו עוד פעם וזה לא עבד!!! -
@קו-המוסיקה
אולי תביא את הגדרות שלך ? -
type=playfile title= playfile_end_goto=/4 -
@קו-המוסיקה
מה אתה רוצה שגומר את השמעת בשלוחה ילך לשלוחה X
או אם באמצע שמקיש # יגיע לשלוחה X ??????? -
@המנייעס
שמקיש סולמית
או שגומר את ההשמעות אז יעבור לשלוחה x -
בסיום השמעות בשלוחה זה עובד לך ???
-
@קו-המוסיקה כתב ביציאה מהשמעת קבצים:
זה משהו מאוד פשוט
רק שהסתבכתי מאוד (ולא יודע למה...)
שלהגדיר לאן יעבור כשיוצא מהשמעת קבצים
(ולא לשלוחה הקודמת)כל ההגדרות נמצאות כאן, אני לא מבין מה מסובך כ"כ.
-
@המנייעס
בסוף ההשמעות זה כן עובר אחורה לשלוחה הרצויה אך לא בהקשה על סולמית -
@קו-המוסיקה לשלוחה # תנסה להגדיר כך
control_play#=go_to_folder playfile_control_play_#_goto=/4 -
@קו-המוסיקה
יופי תנסה עכשיו זהcontrol_playX=go_to_folderובמום X תכתוב # ואח"ז תכתוב
playfile_control_play_goto=/5/5תגיד לי אם עובד
אבל תורדי את הגדרהplayfile_end_goto=/8 -
@מוטי-לוין @המנייעס ואוו!!
עובד תודה רבה לכולם!! -
@קו-המוסיקה
תעשה כנפתר -
ק קו המוסיקה סימן נושא זה כשאלה ב
-
ק קו המוסיקה סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות