הדרכה למתחילים בAPI
-
@חנון-המרבה אני מציע https://reshetech.co.il/
-
אפשר גם לתקשר עם שרת ה PHP של ימות ישירות מהדפדפן, הנה דוגמא ליצירת שלוחה במערכת IVR:
יוצר שלוחה 6
במקום XXX לשנות למספר המערכת ובמקום **** לשנות לסיסמה
https://www.call2all.co.il/ym/api/UpdateExtension?token=079XXXXXXX:****&path=ivr2:/6 -
@חנון-המרבה מה שכתבתי זה התאורייה והבסיס ההבנתי של שימוש ב - API בימות המשיח משם זה רק ללמוד קוד
אין קיצורי דרך -
@חנון-המרבה העתקתי מהפורום הישן את הבסיס.
שימושון php
נראה לי שגם מי שלא כ"כ מבין בתכנות יכול קצת להבין משם איך זה עובד... -
-
@הוי-דן אמר בהדרכה למתחילים בAPI:
אפשר גם לתקשר עם שרת ה PHP של ימות ישירות מהדפדפן, הנה דוגמא ליצירת שלוחה במערכת IVR:
יוצר שלוחה 6
במקום XXX לשנות למספר המערכת ובמקום **** לשנות לסיסמה
https://www.call2all.co.il/ym/api/UpdateExtension?token=079XXXXXXX:****&path=ivr2:/6במקום ללמוד את כל השפה אולי כדאי לכתוב פה בשרשור דוגמאות שאפשר ישירות מהדפדפן כמו הדוגמא שהבאתי.
-
@הוי-דן ואיפה יש פירוט של כל הפקודות שאפשר להשתמש בהן באופן הזה?
-
@dudu
רעיון טוב רק לא פה ועדיף שתמחק את ההודעות שלך בשביל להשאיר נקי את הנושא הנ"ל -
@dudu אמר בהדרכה למתחילים בAPI:
@הוי-דן ואיפה יש פירוט של כל הפקודות שאפשר להשתמש בהן באופן הזה?
אין, ע"י חיפוש סזיפי, וקריאת הPHP ולנסות לשנות את הURL.
-
-
-
@חנון-המרבה כי הנושא של פקודות מהדפדפן ראוי לנושא חדש ולא פה.... ואגב כולנו קולגות אז זה לא אישי
-
אז יאללה חברים בואו נמחק........
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות