אפשרויות הקשה במהלך האזנה בשלוחת השמעת קבצים לפי רשימת תפוצה
-
האם יש אפשרות שמי שרשום ברשימת תפוצה X יעבור לניהול בהקשה על * במהלך האזנה, ואילו שאר המשתמשים שאינם ברשימת התפוצה ישמעו תפריט כוכבית רגיל וכדו'
-
@יצמח-פורקניה תגדיר בשלוחה כוכבית רשימה שחורה ומי שרשום ברשימה שיעבור לכוכבית / 10 ואת כוכבית/10 תגדיר ככניסה לניהול ותשים את המספרים שאתה רוצה ברשימה השחורה
-
@יצמח-פורקניה כתב באפשרויות הקשה במהלך האזנה בשלוחת השמעת קבצים לפי רשימת תפוצה:
האם יש אפשרות שמי שרשום ברשימת תפוצה X יעבור לניהול בהקשה על * במהלך האזנה, ואילו שאר המשתמשים שאינם ברשימת התפוצה ישמעו תפריט כוכבית רגיל וכדו'
או שתוסיף בשלוחה כוכבית הפניה לפי מספר מחייג ומחוייג, זה יותר נוח מרשימה שחורה...
-
תודה רבה @ivrפון ו@יוסף-ח אבל התכוונתי לשאול אם יש אפשרות לעבור לניהול קובץ דהיינו מחיקת הקובץ שכפול הקובץ וכדו', לא ניהול כללי של המערכת.
מקווה שהסברתי את עצמי מספיק טוב -
@יצמח-פורקניה תגדיר
admin_options_open_by_phone=yes control_play*=admin_optionsותיצור קובץ
iniבתפריט הראשי בשםPlayfileCheckAdminOptionsOpenByPhone.iniכשבתוכו להכניס טלפון = yes בצורה הזו:0501234567=yesשים לב שגם מספר הטלפון שהקליט יכול לנהל אבל רק חלקית
-
@ivrפון אני מעונין שמי שאינו מנהל ישמע בהקשה על כוכבית את התפריט הרגיל (לתגובה על השמעה זו הקישו 1 לדירוג הקישו 2 וכו') ואילו מנהלים יעברו לניהול.
-
@יצמח-פורקניה תוסיף גם את זה
admin_options_delete_file_by_phone_record=no
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות