עזרה בשלוחה סליקת אשראי | איקאונט
-
בעזרת השם יתברך.
מנסה להפעיל שלוחה אשראי ולא מצליח,
דרך חברת איקאונטזה ההגדות שבשלוחה
type=credit_card credit_card_type=icount credit_card_user_name=D****n@gmail.com credit_card_password=R****8@ credit_card_terminal_number=iCount billing_sum=6 -
@nk-0 תביא את ההגדרות בשלוחה
-
@nk-0 כתב בעזרה בשלוחה סליקת אשראי | איקאונט:
בעזרת השם יתברך.
מנסה להפעיל שלוחה אשראי ולא מצליח,
דרך חברת איקאונטזה ההגדות שבשלוחה
type=credit_card credit_card_type=icount credit_card_user_name=D****n@gmail.com credit_card_password=R****8@ credit_card_terminal_number=iCount billing_sum=6מה קורה בפועל כשאתה נכנס לשלוחה?
-
@יוסף-ח כתב בעזרה בשלוחה סליקת אשראי | איקאונט:
@nk-0 כתב בעזרה בשלוחה סליקת אשראי | איקאונט:
בעזרת השם יתברך.
מנסה להפעיל שלוחה אשראי ולא מצליח,
דרך חברת איקאונטזה ההגדות שבשלוחה
type=credit_card credit_card_type=icount credit_card_user_name=D****n@gmail.com credit_card_password=R****8@ credit_card_terminal_number=iCount billing_sum=6מה קורה בפועל כשאתה נכנס לשלוחה?
מקיש מספר אשראי
והוא ואמר סטוטס הסירוב הוא 1 וכו.
כל ניסיון סליקה כושל הוא מוסיף מספר... -
@nk-0 כתב בעזרה בשלוחה סליקת אשראי | איקאונט:
@יוסף-ח כתב בעזרה בשלוחה סליקת אשראי | איקאונט:
@nk-0 כתב בעזרה בשלוחה סליקת אשראי | איקאונט:
בעזרת השם יתברך.
מנסה להפעיל שלוחה אשראי ולא מצליח,
דרך חברת איקאונטזה ההגדות שבשלוחה
type=credit_card credit_card_type=icount credit_card_user_name=D****n@gmail.com credit_card_password=R****8@ credit_card_terminal_number=iCount billing_sum=6מה קורה בפועל כשאתה נכנס לשלוחה?
מקיש מספר אשראי
והוא ואמר סטוטס הסירוב הוא 1 וכו.
כל ניסיון סליקה כושל הוא מוסיף מספר...אתה בטוח שאין לך בעיה עם איקונט?
-
@יוסף-ח כתב ב
אתה בטוח שאין לך בעיה עם איקונט?
איזה בעיה?
המערכת סולקת עסקאות ידני, ללא בעיות.
יתכן ויש בעיה ככל הנראה.
רק לא יודע לאן לפנות ומה לעשות... -
זה חשוב,
אשמח לעזרה -
@nk-0 בעיקרון אם שם המשתמש והסיסמא נכונים לא אמור להיות בעיה אולי תשלח מייל לשירות לקוחות של ימות ותשאל אותם על זה
-
@הלי כתב בעזרה בשלוחה סליקת אשראי | איקאונט:
@nk-0 בעיקרון אם שמם המשתמש והסיסמא נכונים לא אמור להיות בעיה אולי תשלח מייל לשירות לקוחות של ימות ותשאל אותם על זה
זה עולה כסף דרך ימות...
-
@nk-0 לא
למה שיעלה לסדר תקלה -
-
@nk-0 שלחת להם את זה כעדכון באג?
-
לא אמרתי שזה באג.
אמרתי שאני צריך עזרה בהפעלה.
עשתי אחד לאחד לפי מה שכתוב בפורום ולא הצלחתי דבר...
-
N nk. 0 סימן נושא זה כשאלה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות