ביטול דיווח על תוכן בעייתי במקש אפס במערכת של פחות משלושים אלף דקות
-
האם ואיך אפשר?
-
@TARR תשנה את הגדרות מקש אפס למשהו אחר
עובד - אצלי בכמה מערכות -
@זעליג משום מה לא הולך לי, אולי תעלה לי הגדרה איך להחליף את מקש אפס לחזרה למיהרות רגילה?
תודה רבה מראש -
@TARR
תדביק את זה
control_play0=playback_speed_normal -
@זעליג איך נכנסים להגדרות של המקשים בשביל הנ"ל
-
@הכוכב-הנודד תדביק בהגדרות של השלוחה של ההשמעת קבצים או בקובץ IVR שלוחה ראשית.
-
@צבי-ד-צ כתב בביטול דיווח על תוכן בעייתי במקש אפס במערכת של פחות משלושים אלף דקות:
@הכוכב-הנודד תדביק בהגדרות של השלוחה של ההשמעת קבצים או בקובץ IVR שלוחה ראשית.
דוגמא:

-
@זעליג כתב בביטול דיווח על תוכן בעייתי במקש אפס במערכת של פחות משלושים אלף דקות:
@TARR
תדביק את זה
control_play0=playback_speed_normalמשום מה לא עובד לי, מה יכול להיות?
זה ברור שאפשר במערכת של פחות משלושים אלף דקות? -
@TARR לפעמים זה לא עובד,
צריך לפנןת לימות במייל, והם מבקשים לפעמים אישור מרב.
לי זה עבד בחלק מהמערכות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות