איפוס לרשימת התפוצה דרך הטלפון ללא צורך בסיסמה
-
מישהו יודע אם יש אפשרות?
וכן אם יש אפשרות ללא תפריט?
עריכה מאוחרת:
לתועלת המסתכלים בשירשור, יש אפשרות לעשות את זה על פי ההדרכה כאן https://f2.freeivr.co.il/post/133474 -
צ צבי ד"צ סימן נושא זה כשאלה ב
-
-
@אברהם-נ עשיתי לפי ההוראות שם ובטלפון הוא ביקש סיסמה, כמובן שכחתי לציין שמדובר באיפוס דרך הטלפון.
-
כמובן שזה דרך הטלפון
אני יבדוק את זה -
@אברהם-נ וזה ההגדרות ששמתי בשלוחה
type=yemot_dialer_campaign_list yemot_dialer_campaign_list_template=2 yemot_dialer_campaign_list_type=reset -
@אברהם-נ כתב באיפוס לרשימת התפוצה דרך הטלפון ללא צורך בסיסמה:
כמובן שזה דרך הטלפון
אני יבדוק את זהכן, הבנתי את זה מתשובתך, רק באתי לתקן את הבאים אחריך...
-
-
@אברהם-נ @צבי-ד-צ
עד כמה שידוע לי לא קיים כזאת אופציה כמובן שאפשר בAPI
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות