העתקת קו קיים לקו חדש
-
@אביי-ורבא יש כמה שמע
-
@השיבני שאלתי עם הרבה

עכ"פ אם אתה מעוניין, אני עושה את זה תמורת תשלום (בפרטי)
-
@אביי-ורבא זה העניין, זה שעשה לי את זה לוקח תשלום, ואני אצטרך לעשות את זה הרבה, לכן רציתי ללמוד

-
@השיבני אין פה הרבה מה ללמוד, זה קוד שצריך לכתוב אותו...
הצעתי כאן בעבר שאפרסם תוכנה לשכפול מערכות לשימוש הציבור, אם יהיה מי שמוכן להשקיע, אבל לא התקדם עם זה כלום...
-
-
@קובי-י אני חדש פה ולא מסתדר עם החיפוש, איך אני מגיע למה שאמרת
-
כפי מה שידוע לי אין ל @ivrפון כזה דבר
והפיתח של @אביי-ורבא הכי טוב@אביי-ורבא
האם יש אפשרות לעתיק רק חלק מהקו או שצריכים להעתיק את כל הקו ? תודה רבה -
@אברהם-נ טעות בידך
יש לי
אבל יש בזה כל מיני בעיות
זה מצליח רק מערכות קטנות -
@ivrפון
למה טעות?
הוא כתב שהוא רוצה כמה קבצי שמע
עריכה: אה כתבת טעות לאברהם נ חשבתי שכתבת לי -
@אברהם-נ כתב בהעתקת קו קיים לקו חדש:
האם יש אפשרות לעתיק רק חלק מהקו או שצריכים להעתיק את כל הקו ? תודה רבה
אפשרי גם חלק.. (לפי שלוחות, או סוגי קבצים ספציפיים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות