חדש! שמירה והשמעת ניקוד שבר עשרוני לפי מאיות
-
ב"ה
כהמשך להודעה שפרסמנו כאן, הניקוד יכול להתחלק לשבר עשרוני.
כברירת מחדל, המערכת מתייחסת לעשירית (לדוגמה: 5.2) ובהשמעת ניקוד ישמיעM5571'עשיריות'.
כדי שישמור וישמע צבירת ניקוד לפי מאיות (לדוגמה: 5.25) ובמקום 'עשיריות' יושמעM5572'מאיות', יש להגדיר:points_decimal_fraction_by_hundredths=yesכמובן שהאופציה תושמע בכל המודולים שבהם יש שמיעת צבירת נקודות.
ולכן, מומלץ להכניס את ההגדרה הנ"ל בקובץ ivr.ini בתפריט הראשי.בברכה,
אלחנן -
@אלחנן1
תודה רבה!
עם הפונקציה הזאת ניתן להשתמש במודול ניקוד כמו שקלים, לדוגמא אם רוצים לעדכן סכומים מסוימים, כמו כמה צדקה נתתי וכדו', ניתן להגדיר את זה, ואז אפשר להוסיף מאיות = אגורות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות