תגובות | העברת המאזין לשלוחה פנימית במערכת אחרת
-
אני מבין שמאז שינת את זה?
-
@יוסף-ח כתב בתגובות | העברת המאזין לשלוחה פנימית במערכת אחרת:
ההגדרות המלאות
זה לא עובד זה עושה רק צליל חיוג
בדקתי כמה פעמים שמספר המערכת והסיסמה נכונים.
תודה. -
@הכוכב-הנודד
תנסה שוב, ותעדכן. -
@יוסף-ח תודה זה עובד רק היה שם טעות קטנה.
-
@יוסף-ח
אני מגדיר את זה בשלוחה הראשית וזה אומר השלוחה הלאה ביקשתם לעבור אינה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות ענה פנה למנעל המערכת -
@המשועמם כתב בתגובות | העברת המאזין לשלוחה פנימית במערכת אחרת:
@יוסף-ח
אני מגדיר את זה בשלוחה הראשית וזה אומר השלוחה הלאה ביקשתם לעבור אינה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות ענה פנה למנעל המערכתכנראה שהבעיה הינה במערכת שהעברת אליה תבדוק שוב את הנתיב...
-
סליחה על ההקפצה אבל איפה אני יכול לראות את ההגדרות כי זה נותןם לי שאין הרשאת צפייה בהגדרות אלו
-
@קו-הרהיטים ככל הנראה בזמן הקרוב לא תמצא אותם...
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות