הרצת api בשרת אונליין לא במחשב
-
@אהרן-שובקס כתב בהרצת api בשרת אונליין לא במחשב:
@ישראללוי
זה כתובת מקומית של המחשב שלך,
אין אפשרות למערכת של ימות המשיח להגיע למחשב שלך,
אתה צריך שיהיה לך ip קבוע (בספק האינטרנט) וכן להגדיר הפניית פורטים בראוטר שלך,
ואו להעלות את הקוד שלך לשרתי ענןאיך עושים את זה?
-
@ישראללוי כתב בהרצת api בשרת אונליין לא במחשב:
@אהרן-שובקס כתב בהרצת api בשרת אונליין לא במחשב:
@ישראללוי
זה כתובת מקומית של המחשב שלך,
אין אפשרות למערכת של ימות המשיח להגיע למחשב שלך,
אתה צריך שיהיה לך ip קבוע (בספק האינטרנט) וכן להגדיר הפניית פורטים בראוטר שלך,
ואו להעלות את הקוד שלך לשרתי ענןאיך עושים את זה?
לגבי מה אתה שואל?
-
@ישראללוי כתב בהרצת api בשרת אונליין לא במחשב:
אתה צריך שיהיה לך ip קבוע (בספק האינטרנט) וכן להגדיר הפניית פורטים בראוטר שלך,
ואו להעלות את הקוד שלך לשרתי ענןשני הדברים
-
@ישראללוי תתחיל מה IP הקבוע... תפנה לספק שלך לגבי זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות