• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ראוטינג ימות עולה יחידות?

    שאלות ועזרה הדדית
    3
    6
    186
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      isi נערך לאחרונה על ידי

      אני מפנה ממערכת אחת למערכת אחרת ע"י ראוטינג של ימות, כזה:

      routing_yemot_number=
      

      המספר הוא לשלוחה פנימית במערכת אחרת, והמעניין שזה אומר לי "אין לך מספיק יחידות לביצוע השיחה" ואז זה מעביר אותי לשלוחה הראשית במערכת האחרת.

      אני לא מבין מדוע זה קורה.
      ממה נפשך, אם זה משהו חדש שצריך יחידות בשביל זה, זה לא היה צריך כלל לעשות העברה,
      ואם כן צריך יחידות, אז איך זה מביא אותי לשלוחה הראשית במערכת האחרת?

      למי פתרונים?

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ
        מתנסה php api @isi נערך לאחרונה על ידי

        @isi מינוס יחידות?

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          isi @מתנסה php api נערך לאחרונה על ידי isi

          @מתנסה-php-api אין מינוס יחידות.
          יש 0 יחידות וכך זה היה כך תמיד.
          זה מספר מערכת שהיה רק מעביר למספר משנה של מערכת אחרת,
          שהמספר המשנה של המערכת האחרת היה שייך לשלוחה פנימית שם.
          תמיד זה עבד ללא בעיות, והעביר אותי לשלוחת פנימי באותה המערכת,
          ואילו כעת, זה לא נכנס לשלוחה הפנימית של המספר משנה, אלא משמיע לי הודעה כנ"ל "יחידות נמוכה וכו', ומביא אותי לשלוחה הראשית.
          זאת אומרת: זה כן מעביר אותי למערכת האחרת, אבל לא מסכים להיכנס לשלוחת משנה ההיא.

          אותה שלוחת משנה היא שלוחת SIP,
          האם זה משהו חדש שבהתקשרות על SIP עולה יחידות?
          איך קורה הדבר הזה?

          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            isi @isi נערך לאחרונה על ידי

            @isi לכאורה מצאתי מה התקלה.
            כאשר הנייד הוא בשיחות לפי רשימה לבנה, זה כאילו דחית שיחה, ואז זה הסיט את השיחות להפניה שונה מהסטה מאשר כשאין מענה או שהקוו לא זמין, ובאותה ההפניה זו היתה הפניה שאכן צרכה יחידות, שנגמרו.
            האם יש דרך לעשות התראה לפני גמר יחידות?

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ
              מנסה מומחה @isi נערך לאחרונה על ידי

              @isi

              כן
              יש הגדרה להכניס במערכת שתשלח לך מייל לפני גמר תוקף היחידות
              וכן לפני גמר כמות היחידות
              עי כאן

              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • I
                isi @מנסה נערך לאחרונה על ידי isi

                @מנסה הגדרתי התראה על יחידות כמו שאני מדביק להלן, ואני שם לב שזה עושה לי בעיה בשלוחה.

                השלוחה עצמה מוגדרת עם הפניה של ראוטינג למספר נייד, (routing_to_phone),
                ושאם אין מענה במספר הנייד זה עובר לשלוחה פנימית אחרת, (routing_end_goto=/6).

                מאז שהגדרתי התראה על יחידות נמוכות כמו שלהלן, תמיד זה עובר לשלוחה הפנימית ולא מעביר אותו למספר הנייד.
                מדוע זה כך?

                כך הגדרתי:

                checking_units=yes
                checking_units_amount_units_to_warning=40
                checking_units_to_days_expire=30
                checking_units_mail=xxxxxxxxxx@gmail.com
                
                
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון