פתיח במערכת אינך רשום לקבלת צינתוק
-
@F-D הסתדרת?
-
@אלע לא, ניסתי פילטר לפי רשימה מי שלא רשום להעביר לשלוחה של הרישום ולא עבד לי
תודה -
@F-D @תפארת-יעקבב יש אפשרות מובנית בפילטר לפי רשימת צינתוקים הודעה לפי סטטוס
תגדיר בשלוחה כך
go_to_from_tzintuk=yes check_list_tzintuk=רשימת צינתוקים לבדיקה, ניתן לכתוב כמה רשימות ולשים פסיק ביניהם go_to_from_tzintuk_found=in_extension go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension go_to_from_tzintuk_invited=השלוחה של הרישום go_to_from_tzintuk_not_found=השלוחה של הרישום ;משמיע הודעה בהתאם לסטטוס של המשתמש go_to_from_tzintuk_say_message_according_to_situation=yesואז להעלות קובץ בשם
TzintukNotFoundשאומר "עדיין לא נרשמת וכו'"אתה יכול להשמיע הודעה גם אם פעיל או חסום ראה כאן, תגלול עד שתראה את זה
-
@F-D
או שתגדיר ככה בתפריט הראשי ואז כל מי שלא רשום ילך לשלוחה 1 בה תגדיר הרשמה לקבלת צינתוקיםgo_to_from_tzintuk=yes check_list_tzintuk=לכתוב את מספר רשימת הצינתוקים לבדיקה go_to_from_tzintuk_found=in_extension go_to_from_tzintuk_blocked=/1 go_to_from_tzintuk_invited=/1 go_to_from_tzintuk_not_found=/1 -
@CUBASE זה ההגדרות ששמתי ולא אומר לי עדין לא נרשמת וכו אלא מיד מעביר לשלוחת ניהול צינתוקים ואחרי שנרשמים הוא אומר תפריט אנא הקישו וכו
go_to_from_tzintuk=yes
check_list_tzintuk=123go_to_from_tzintuk_found=in_extension
go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension
go_to_from_tzintuk_invited=4
go_to_from_tzintuk_not_found=4;משמיע הודעה בהתאם לסטטוס של המשתמש
go_to_from_tzintuk_say_message_according_to_situation=yesתודה רבה
ישר כח -
@F-D קצת מורכז מהקלאס אבל שווה.
אני רציתי שתוך כדי ההודעה של אינך רשום יוכל להקיש על 9 לרישום,
לכן עשיתי שמי שנרשם לצינתוקים יעבור אחרי זה לשלוחה לרישום לריש"ת, ואז בשלוחה ראשית עשיתי 'הודעת קמפיין' שמי שלא רשום בריש"ת X ישמע את ההודעה.אם מענין אותך - אני יכתוב את ההגדרות.
בהצלחה רבה!
-
@אלע כן מאד יענין אותי אשמח לדעת
תודה -
@F-D שמת לב למה שכתבתי בסוף הפוסט?
ואז להעלות קובץ בשם
TzintukNotFoundשאומר "עדיין לא נרשמת וכו'"אתה יכול להשמיע הודעה גם אם פעיל או חסום ראה כאן, תגלול עד שתראה את זה
-
@F-D
שלב א - הגדרת מעבר בשלוחת הרישום לצינתוקים
בשלוחת הרישום לצינתוקים יש להגדיר
[כאן מוגדר שלאחר הרישום יעבור שלוחה 999]tzintuk_end=/999את שלוחה 999 יש להגדיר
type=go_to_from_tzintuk ;את ה-X יש להחליף למס' רשימת הצינתוקים check_list_tzintuk=XXX go_to_from_tzintuk_found=/999/1 go_to_from_tzintuk_not_found=/999/2בתוך השלוחה [999] יש לפתוח 2 שלוחות.
שלוחה 1:
type=template_add_number ;את ה-X יש להחליף לרשי"ת template_to_add=X end_goto=/ template_add_ok_no_say_number=yesיש להחליף בשלוחה זה את קובץ M1418 לקובץ שקט [מצורף]
שלוחה 2:
type=template_remove_number remove_and_delete=yes ;את ה-X יש להחליף לרשי"ת [אותה רשימה משלוחה 1] template_to_remove=X end_goto=/ template_remove_no_ask=yes template_remove_ok_no_say_number=yesיש להחליף בשלוחה זה את קובץ M1417 לקובץ שקט [מצורף]
הגדרת שלוחה הראשית
play_campaign_message=yes play_campaign_message_one_time=yes ;את ה-X יש להחליף לרשי"ת campaign_message_to_play=X-NONEהוספת ההודעה לרשי"ת
כעת יש להוסיף את ההודעה 'אינך רשום...' [מצורף ] ברשי"ת.
יש להיכנס ללשונית 'שיגור הודעות' לבחור את מס' הרשי"ת ללחוץ על 'עריכה', ולהעלות את הקובץ ל'הודעות מוקלטות לקמפיין'.בהצלה רבה
אם הסתבכת - אשמח לעזור.
%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%99-%D7%A9%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9.mp3
%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav -
@אלע פצצה אתה תותח בזכותך סגרתי פרויקט
תודה עצומה -
@F-D שמחתי לעזור!!
-
@אלע שאלה צדדית איפה עושים את הקרינות שהעלת
תודה עצומה -
@F-D כאן
זה חינמי
[עברית זה מס' 65 ברשימה]
תוכל לשחק עם מהירות הקול, והבס [צעיר/זקן].
בהצלחה! -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות