מעבר לניהול צינתוק בסוף ההרשמה לאלפון
-
@דוד_מלך_ישראל יש אפשרות שבסוף ההרשמה לאלפון מתקדם זה יעביר לשלוחה של הרשמה לצינתוק
תודה רבה
ישר כח -
@F-D אם אתה מדבר על האלפון הזה - כתוב שם
מעבר בסיום:
כברירת מחדל, בסיום השמעת התוצאות חוזר לשלוחה ראשית, ניתן לשנות בהגדרה הבאה:
api_add_2=goto=/ -
@CUBASE זה לשמיעה אני צריך בשלוחה של ההוספה ואין אפשרות
תודה -
@F-D
;מעבר במידה וסיים בהצלחה את הרישום recording_and_entering_data_end_goto=/8 ;מעבר במידה ויצא באמצע הרישום recording_and_entering_data_exit_goto=/1 ;מעבר בשגיאה ברישום recording_and_entering_data_error_goto=/8שים לב שהשלוחה של ההוספה זה לא API אלא קבלת נתונים, ולכן אתה יכול לשנות אותה איך שאתה רוצה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות