דיווח על תוכן בעייתי
-
איך מבטלים?/איך משנים הודעת מערכת שלה?
-
@זעליג אין אפשרות בצורה רגילה
-
@פישל ובצורה לא רגילה?
-
@זעליג בצורה לא רגילה אפשר לפנות לשירות לקוחות ולהנפיק להם הסבר למה אתה/הקו שלך אינו אמור להיות כמו הצורה הרגילה....
-
@זעליג אתה יכול לנסות להגדיר את הקשה 0 למשהו אחר, בקוים של פחות מ30,000 דקות בחודש לפעמים זה עובד.
בעיקרון לפי הכללים של ימות קו עם פחות מ30,000 בחודש יכול לבקש שיבטלו לו את זה -
@זעליג
שים את זה בקובץ IVR בשלוחה הראשיתsave_listening_data=yes control_play0=tfr_say_listening_data