בהשמעות פרטי ההודעה
-
@בעזרת-ה
מתי זה בקרוב ? -
@המנייעס
אי אפשר לדעת. אני חושב שהפיתוח עצמו מוכן כבר ורק צריך לעשות בדיקה, אבל לפעמים זה לוקח זמן. תלוי בעומס שלהם. -
@בעזרת-ה
אז מה הם הגדרות ? -
כזה יצא רשמית יפרסמו
-
@מערכת-קמפיינים
מחכה כבר בקוצר רוח... -
@המנייעס
אין לי אותם עדיין, התכוונתי שהם צריכים לבדוק. -
@מערכת-קמפיינים
כמובן, יהיה על זה פוסט ב"חדש במערכת". -
@בעזרת-ה
למה מחקת הודעה מסוימת?
אבל בהחלט כל הכבוד!
רציתי להבין מה בדיוק הפיתוח החדש אם תוכל לתת הסבר.
תודה! -
@פלוס
ממש מה ש @המנייעס כתב בתחילת הפוסט, מילה במילה.
אסביר, כיום שמיעת פרטי ההודעה היא לא נוחה בגלל 2 סיבות.- שכשמתחילים לשמוע פרטים אי אפשר לחזור להשמעה, גם אם לוחצים כל מקש אפשרי עדיין המערכת מסיימת להשמיע את הפרטים ולא מדלגת באמצע. וזה לא נוח, כי לפעמים אין לי עניין לדעת בדיוק באיזה שעה הוקלטה ההודעה, אני רק שומע את מספר הטלפון ואני רוצה לעבור לשמיעת ההודעה (אני מדבר בעיקר על שמיעת פרטי הודעה לפני כל הודעה, כמו בשלוחת תא קולי וכדו').
- ובפרט אם שם מקליט ההודעה מוגדר במערכת ומושמע בפרטי ההשמעה, אז ברוב המקרים מספיק לי לשמוע רק את שם המקליט וזהו, אין שום ענין להמשיך לשמוע את כל הפרטים, ובפרט את מספר הטלפון שזה הפרט הכי ארוך, ולא נצרך בכלל אם כבר שמעתי את שם המקליט (כי אם יש לי את שמו, אז בד"כ הוא מעודכן אצלי באנשי קשר ואין לי עניין לשמוע את המספר שלו).
ולוותר לגמרי על שמיעת מספר המקליט (שאת זה אפשר כבר היום לעשות) לא רציתי, כי במקרים ששם המקליט לא מעודכן במערכת אני כן רוצה לשמוע איזה מספר הקליט את ההודעה.
לכן ביקשתי שני פיתוחים. - שבאמצע שמיעת הפרטים יוכלו ללחוץ על מקש ולעבור מידית להודעה, בלי להמתין לסיום שמיעת כל הפרטים.
- שתהיה אפשרות להגדיר למערכת שאם שם המקליט מוגדר במערכת שלא ישמעו את המספר שלו, ובמידה ושם המקליט לא מוגדר במערכת, כן ישמעו את המספר שהקליט את ההודעה.
-
@בעזרת-ה
וואו ...
יש לנו את אותו מהלך המחשבה