כל פוסט שנימחק אז שימחק עד הסוף!
-
זה מעצבן שכל פוסט שנימחק רואים סימון שנימחק!, שימחק לגמרי זה מכביד על הפורום (וגם על העין)
לא ככה?, יש לזה פיתרון? -
@אשמח-לעזור
דיברו על זה כאן על יד י @פלוס כאן וגם כאן על ידי @רבי יצחק -
@הכוכב-הנודד צודק, מחילה מכבודם אבל הם דיברו על נושאים ואני מדבר על פוסטים!
-
@אשמח-לעזור
כאן דיברו על נושא ותגובות https://f2.freeivr.co.il/post/5087
אבל לא נראה לי שיש על זה תשובה ברורה ...
כמעט בכל פורום זה עובד כך. -
@הכוכב-הנודד עדיין יש נושאים שנמחקו וכתוב בנושא 'נושא זה נימחק'? בכל אופן אני לא ראיתי נושאים שנימחקו! רק פוסטים!
עריכה: עכשיו ראיתי!, תודה על הנושאים שהבאת לי זה עזר לי קצת להבין! -
@אשמח-לעזור כנראה שאין אפשרות כזאת
אחרת ההנהלה כנראה היתה עושה את זה -
@אוהב-לעזור-2 כתב בכל פוסט שנימחק אז שימחק עד הסוף!:
@אשמח-לעזור כנראה שאין אפשרות כזאת
אחרת ההנהלה כנראה היתה עושה את זהתיראה כאן @הכוכב-הנודד שלח אותי לשם!
-
@אשמח-לעזור טוב לא שמתי לב צודק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות