וירטואל פלוס
-
למה כשאני מחייג לוירטואל הוא ישר מתנתק ? אפי' לא מנסה להתחבר?
-
@r6775848
כנראה לקחו לך אותו.באמת שלא ברור לי מה כל הסיפור של וירטואל פלוס שלוקחים בלי התראה או ידיעה כלשהי.
פשוט, לוקחים (?) -
@דף-חדש
מה זה אומר? יש דרך להחזיר, לעשות חדש? -
@r6775848
במתמחים פון ישנה אפשרות לעשות שלוחת וירטואל פלוס. -
@אA כתב בוירטואל פלוס:
@r6775848
במתמחים פון ישנה אפשרות לעשות שלוחת וירטואל פלוס.מתמכים פון לקוחים את ההגדרות מכאן
https://f2.freeivr.co.il/topic/364/המספר-הנוסף-כמודול-נסיוני-מספר-אישי -
@r6775848
הכי הגיוני שזה קרה כי נגמרו לך ה 1,000 דקות שיחה שמקצים למספר שלך
תנסה שוב בתחילת החודש -
@r6775848 כתב בוירטואל פלוס:
למה כשאני מחייג לוירטואל הוא ישר מתנתק ? אפי' לא מנסה להתחבר?
הכי טוב לך זה לעצור קשר עם שירות הלקוחות של ימות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות