אישור הגעה לפי מספר כרטיס
-
@אופיר
נכון אבל כל אחד יכול להיכנס עם המספר האישי שלו גם 10 פעמים, ואני רוצה להגביל שכל מספר אישי יוכל להיכנס רק פעם אחת! -
@קובי-י אקסס פילטר הגבלת כמות הכניסות לשלוחה
-
@ivrפון
כן אבל אני רוצה שההגבלה תהיה על כמות כניסה של ההקשה (של הקוד שלו) -
@קובי-י בהגבלה של קבלת נתונים הוא לא יכול להיכנס עם אותו מספר יותר מפעם אחת
-
@אופיר
לא הבנתי אבל את המספר הוא מקיש לפני הקבלת נתונים ואסז בקבלת נתונים הוא מקיש או 1 או 2. -
@קובי-י ואם הוא יקיש מספר שכבר הוקש בעבר הוא לא יוכל להכנס.
תנסה ותראה -
@אופיר
אז איזה הגבלה לעשות? -
@קובי-י מקסימום הזמנות ללקוח ספציפי. צילו"מ הבאתי למעלה.
-
@אופיר לשנות ל1 במקום 5?
כלומר הוא מזהה את המספר האישי ואם כן הוא נותן רק אחד?
או לעשות 5 לפי הטלפון? ואז.. -
@קובי-י כתב באישור הגעה לפי מספר כרטיס:
לשנות ל1 במקום 5?
כלומר הוא מזהה את המספר האישי ואם כן הוא נותן רק אחד?כן
-
@אופיר
מצויין תודה
אבל אני לא מצליח להבין איך אני מוחק כמה שורות כפולים?
תודה רבה -
מה זה אומר? אם אני רוצה למחוק אני מגדיר את זה ואז? איך אני מוחק שורה מיותרת?

-
@קובי-י אתה לא צריך את זה
(זה מיועד למי שהקבלת נתונים שלו מעדכן ל תוך list all information) -
@אופיר
בסדר
אז איך אני כן מוחק מהקובץ שורה? -
@קובי-י תכנס לשלוחה תפתח את הקובץ ותמחוק...

-
@אופיר
לא, רק שורה אחת מתוך הקובץ איך אני מוחק? -
@אופיר כתב באישור הגעה לפי מספר כרטיס:
תפתח את הקובץ ותמחוק...
איזה קובץ לפתוח?
אני מוחק כאן את מספר ההזמנה ולא נמחק לי בגוגל שיטס השורה של ההזמנה שמחקתי

-
@קובי-י לא כאן, בתיקיה הראשית של הקבלת נתונים.
-
@אופיר
לא הבנתי.
איפה זה השלוחה הראשית? לא בשלוחה של הקבלת נתונים עצמה? -
@קובי-י כן, בשלוחה עצמה, אבל הצילו"מ שהבאת זה מתיקיה בתוכה, לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות