התייעצות: מה עדיף, מספר אחד או שני מספרים?
-
שלום וברכה,
הייתי שמח לשמוע את דעתם של החברים, אני רוצה שיהיה לי מערכת עם אפשרות גם לאנגלית,יש לי שני מספרים, השאלה היא האם עדיף לעשות הכל על אותו מערכת ולעשות הפניה לפי מחוייג או לעשות שני מערכות נפרדות, כמובן שאמור להיות שלוחה להפנות לאנגלית.
מה אתם אומרים? מה הצדדים? -
@צבי-ד-צ
מהנסיון שלי, יש מעלות במערכת אחת -
1, ההפניה לשלוחות, בהעברת קבצים משלוחה לשלוחה וכדו', יותר קל במערכת אחת {גם מצד ההגדרות הנדרשות וגם מצד מי שמתפעל את הקו},
2, כל התפעול, קל יותר כשהכל נמצא במערכת אחת,
למשל - א"א לפתוח במקביל 2 מערכות תוכן {באתר}, אולי באתר החדש {האחרון, שעוד לא פורסם} כן, לא ניסיתי, וכדו'.מצד שני, כשהכל בקו אחד, יש פחןת שלוחות זמינות בראשי, וגם יש בזה קצת סיכון שתיהיה איזה הגדרה בעיתית שתעביר לקו השני.
{אתה יכול לראות בפורום הרבה על פתיחת 2 מערכות תוכן ועל מעבר בטעות למקום לא רצוי וכדו'},בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות