• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת, של IVRפון.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    62 פוסטים 8 כותבים 3.3k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מזדה @אA
      נערך לאחרונה על ידי

      @אA במערכת הראשונה:

      type=routing_yemot
      go_to_folder=/1
      routing_yemot_number=מספר של המערכת השניה
      

      במערכת השניה:
      שלוחה ראשית(שורות 1 2 סתם העלתי כי זה מה שמוגדר לי בשלוחה הראשית):

      type=go_to_folder
      go_to_folder=/5
      
      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      

      בשלוחה הראשית יש קובץ Did_Go_To.ini:

      מספר מערכת ראשונה=/9999
      

      בשלוחה 9999 (גם השתקה של הודעת מערכת 1080):

      type=go_to_folder
      
      א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אA @מזדה
        נערך לאחרונה על ידי

        @מזדה כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת, של IVRפון.:

        type=go_to_folder
        go_to_folder=/5

        זו לא הגדרה של מעבר לשלוחה אחרת?
        אם כן התפריט הראשי שלך בכלל מוגדר כמעבר לשלוחה אחרת בלי קשר להפניה מהמערכת הראשונה

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מזדה @אA
          נערך לאחרונה על ידי

          @אA הגדרתי את התפריט הראשי לתפריט רגיל והוא עדיין נכנס רגיל לראשי במקום להכנס לשלוחה 1

          type=menu
          
          check_did_and_go_to_folder=yes
          check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
          
          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ב מנותק
            בוס @מזדה
            נערך לאחרונה על ידי

            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מנותק
              אA @מזדה
              נערך לאחרונה על ידי

              @מזדה כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת, של IVRפון.:

              מספר מערכת ראשונה=/9999

              את המספר של המערכת אתה צריך להכניס לפני הגדרת השלוחה למעבר.

              מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ מנותק
                מזדה @אA
                נערך לאחרונה על ידי

                @אA עשיתי טוב רק צריך לשנות סדר? אני ינסה...

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מזדה @אA
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אA זה לא עובד לי...
                  אני מעדיף הגדרה של ימות המשיח מאשר API שאולי ידפק לי....
                  כך הגדרתי:

                  type=routing_yemot
                  go_to_folder=/1
                  routing_yemot_number=מספר של המערכת השניה
                  

                  במערכת השניה:
                  שלוחה ראשית(שורות 1 2 סתם העלתי כי זה מה שמוגדר לי בשלוחה הראשית):

                  type=go_to_folder
                  go_to_folder=/5
                  
                  check_did_and_go_to_folder=yes
                  check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
                  

                  בשלוחה הראשית יש קובץ Did_Go_To.ini:

                  מספר מערכת ראשונה=/9999
                  

                  בשלוחה 9999 (גם השתקה של הודעת מערכת 1080):

                  type=go_to_folder
                  
                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    אA @מזדה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מזדה
                    תחליף את השורה השניה שהגדרת בתפריט הראשי בשורה הזו

                    check_did_and_go_to_folder_one_check_only_phone=yes
                    
                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מזדה @אA
                      נערך לאחרונה על ידי מזדה

                      @אA זה אומר שגיאה ואז השלוחה אליה בקשתם לעבור אינה ניתנת להעפלה עקב חוסר בהגדרות....
                      גם למי שעובר למערכת וגם למי שמחייג ישירות

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מנותק
                        אA @מזדה
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מזדה
                        תגדיר את ההפניה לשלוחה אליה אתה רוצה שיפנה (ולא כמו שכתוב ב9999)

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מזדה @אA
                          נערך לאחרונה על ידי מזדה

                          @אA איפה בקובץ במערכת השניה? ניסיתי וזה עדיין שגיאה...
                          בשלוחה 9999? אני ינסה...

                          ניסיתי לשנות בשלוחה 9999, ועדיין שגיאה...

                          type=go_to_folder
                          go_to_folder=/1
                          
                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א מנותק
                            אA @מזדה
                            נערך לאחרונה על ידי אA

                            @מזדה
                            לא.
                            תגדיר שיעבור לשלוחה אליה אתה רוצה שיעבור , למשל אם אתה רוצה שיעבור לשלוחה 2.(אל תתייחס לשלוחה 9999)
                            ותוריד את השורה השניה שנתתי לך ותשאיר רק את הראשונה

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מזדה @אA
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אA הגדרתי את התפריט הראשי של המערכת השניה כתפריט רגיל
                              זה לא מעביר את מי שעובר מהקו הראשון לשלוחה 1 אלא לשלוחה הראשית

                              type=menu
                              
                              check_did_and_go_to_folder_one_check_only_phone=yes
                              
                              check_did_and_go_to_folder=yes
                              check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
                              
                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מנותק
                                אA @מזדה
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מזדה כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת, של IVRפון.:

                                check_did_and_go_to_folder=yes

                                תשאיר רק את השורה הזו

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ מנותק
                                  מזדה @אA
                                  נערך לאחרונה על ידי מזדה

                                  @אA ולהוריד רק את 5,6 או גם את 1?
                                  זה עדיין מכניס לתפריט הראשי רגיל

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מנותק
                                    אA @מזדה
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אA
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @מזדה
                                      תגדיר את ההפנייה מהמערכת הראשונה.
                                      ואז תגדיר בשלוחה הראשית

                                      check_did_and_go_to_folder=yes
                                      

                                      ובקובץ Did_Go_To תגדיר (כשקודם מספר המערכת)

                                      מספר מערכת= השלוחה להפנייה
                                      
                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ מנותק
                                        מזדה @אA
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @אA לא עובד!

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א מנותק
                                          אA @מזדה
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @מזדה
                                          איזה מספר מערכת הגדרת בקובץ?

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מ מנותק
                                            מזדה @אA
                                            נערך לאחרונה על ידי מזדה

                                            @אA מערכת ראשונה - שממנה אני עובר לשני

                                            א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון