יש אפשרות לנתב למערכת אחרת לתוך שלוחה מסוימת?
-
יש אפשרות לנתב למערכת אחרת לתוך שלוחה מסוימת?
או רק להמערכת עצמה ולא לתוך שלוחה מסוימת.
תודה רבה -
@מי-יודע-0
יש לך סייעתא מיוחדת
לאחר דיונים ארוכים ממש עכשיו מצאו פיתרון כאן -
לא הבנתי מה שכתוב שם,
מה זה "במערכת המפנה", ומה זה "במערכת היעד" (אני רוצה לנתב לשלוחה במערכת לא שלי)
תודה רבה -
@מי-יודע-0 לא ניתן לנתב לשלוחה פנימית במערכת שאינה שלך, א"כ היית יכול להפנות לשלוחת ניהול אז חסמו את זה...
-
התכוונתי שהמערכת היא שלי, אבל אני רוצה לנתב מהמערכת שלי למערכת לא שלי לתוך שלוחה מסוימת במערכת השניה,
תודה רבה -
@מי-יודע-0 @אA התכוון לזה https://f2.freeivr.co.il/post/140158 (זה מובא שם בפוסט שהוא ציין)
-
@מי-יודע-0 כתב ביש אפשרות לנתב למערכת אחרת לתוך שלוחה מסוימת?:
למערכת לא שלי
אם כך באמת אין אפשרות כמו שכתב @CUBASE
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות