• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    2 פוסטים 2 כותבים 144 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע מנותק
      עופר
      נערך לאחרונה על ידי

      זה משלוחה של ניתוב למספרים ישראלים.
      פשוט החיפוש בפורום לא עובד לי אלא רק חיפוש גוגל שזה כמו למצוא מחט בערימת שחת. תודה.
      announce-position=yes
      announce-frequency=90
      announce-holdtime=no
      strategy=roundrobin
      wrapuptime=5
      timeout=20
      retry=5
      musicclass=default
      ;הוספת ספרות בסוף המספר
      queue_your_id_add=000

      ;מאפשר ממתינה
      ;ringinuse=yes

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מחובר
        אA @עופר
        נערך לאחרונה על ידי

        @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?:

        wrapuptime=5

        הגדרת זמן מנוחה בין נציג לנציג

        @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?:

        timeout=20

        כמה זמן נחשב שהנציג לא ענה

        @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?:

        retry=5

        כמה זמן לאחר שנגמר הסבב של הנציגים יתחיל סבב חדש

        @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?:

        announce-position=yes

        אם ישמיע מיקומך בתור- ספציפית ההגדרה הזו מיותרת כי ברירת מחדל שמשמיע

        @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?:

        announce-frequency=90

        כל כמה זמן ישמיע מיקומך בתור

        @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?:

        announce-holdtime=no

        שלא ישמיע זמן המתנה משוער- גם זה לכאו' מיותר כי ברירת מחדל שלא משמיע

        @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?:

        strategy=roundrobin

        הגדרה של אסטרטגיית מעגל ההתחלות עיי"ש

        @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?:

        musicclass=default

        שם המוזיקה בהמתנה שישמיע

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

        הרשמה התחברות
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון