מעבר בסיום, במה טעיתי?
-
עשיתי מעבר בסיום לשלוחה פנימית שלוחה 1 (מעבר לצינטוק),
ומשום מה, זה לא עובר לשם. במה טעיתי?type=record title=הקלטות folder_move=/50/09/0/2 שלא יגיד קובץ מספר: say_record_number=no שלא יגיד להקלטה נוספת: say_record_menu=no מעבר בסיום record_end_goto=1 -
@פלוס תבדוק מה מוגדר שם אולי יש איזה חסימה
-
@כבר-כאן
אין.
הוא אומר השלוחה אליה ... אנא פנה למנהל המערכת... -
@פלוס
זה אומר שבשלוחה השניה יש בעיה תעלה את ההגדרות שלה -
type=tzintuk tzintuk_admin=yes מספר רשימת צינטוק: list_tzintuk=6 אורך זמן צינטוק: tzintuk_timeout=3 שיעבור אחר מכן לשלוחה tzintuk_end=/50/09 run_tzintuk_automat=yes -
@פלוס
אתה בכוונה מעביר לשלוחה אחרת להפעלת הצינתוק ולא מגדיר צינתוק בסיום ההקלטה? -
@פלוס תנסה להוסיף / לפני הספרה
-
@אביי-ורבא
הוא רוצה שיעבור לשלוחה 1 בתוך השלוחה הנל ואת זה כותבים ללא / -
@אA כתב במעבר בסיום, במה טעיתי?:
אתה בכוונה מעביר לשלוחה אחרת להפעלת הצינתוק ולא מגדיר צינתוק בסיום ההקלטה?
תביא קישור בבקשה.
תודה!! -
record_end_run_tzintuk=yes -
@אA
ובהרחבה?... -
-
@פלוס היסתדרת? תעדכן!
אם לא תרחיב קצת על השלוחות אולי נמצא את הבעיה! -
@פלוס חוץ מזה שיש לי הרגשה שדווקא 2 השלוחות עבדו מצויין מבחינת המעבר ובעיה תמונה בשלוחה 50/90.
העתקתי את ההגדרות למערכת שלי ועבד טוב כולל המעבר בסוף השלוחה השניה.
הבעיה היחידה היא שהוא לא משמיע הצינתוק הופעל בהצלחה כך שבאמת נראה שישנה בעיה בצינתוק -
@ד-סופר-0
באמת לא יודע מה הייתה הבעיה,
עשיתי הפנייה לשלוחה אחרת וזהו..
ואז עבד.
מה היה? לא יודע!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות