קבלת הקלטה מחדר הועידה למייל
-
הגדרתי חדר ועידה כמו שיש בוואצאפפון והגדרתי שישלח למייל בסיום חדר הועידה ולא יודע למה לא עובד לי הנה ההגדרות ששמתי בשלוחה
type=confbridge title=חדר ועידה confbridge_live_no_goto=Admin folder_move=/1 conf_bridge_folder_to_play=conference conf_bridge_type=speech ;מנהלים תמיד עוברים לניהול החדר go_to_from_tzintuk=yes check_list_tzintuk=admins go_to_from_tzintuk_found=Admin go_to_from_tzintuk_blocked=Admin go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension conf_bridge_send_mail=yes email_address=123456789@GMAIL.COM email_name=מושי גרינוואלד -
@מושי-גרינוואלד
אין אפשרות של קבלת ההקלטה למייל
זה הגדרה לקבלת דוח הסיכום של חדר הועידה למייל -
@תפארת-יעקבב כתב בקבלת הקלטה מחדר הועידה למייל:
ואיך אפשר להגדיר שישמר ההקלטה באיזשהו שלוחה במערכת?
-
-
@CUBASE
עם סלש בהתחלה? -
@מושי-גרינוואלד כן, רגיל
למה לא פשוט לבדוק?
-
@CUBASE
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות