העברת קובץ לשלוחה אחרת
-
@בעזרת-ה
כי אז אוכל לעשות שיכפול, ולמחוק את הראשון?
רעיון חזק!
אבל עדיף לי העברה. -
@אA המספר של הקובץ להעברה הוא קבוע? כי אם כן למה שלא תעשה פשוט בAPI
-
@צבי-ד-צ
יש מישהו שהעלה את הקוד לפורום? -
-
@אA
תוכל גם להגדיר שבשלוחה של ההודעות החדשות ישמעו רק הודעה 1 ויצא מהשלוחה, בלי למחוק. -
@בעזרת-ה אבל זה כל פעם הודעה אחרת, כי כל הזמן נוספים הודעות
-
@בעזרת-ה
גם חזק!!!
רק רציתי שלא יהיה את הקובץ גם בשלוחה 1 וגם ב2 בו זמנית, אבל בסדר.
תודה! -
@צבי-ד-צ
כן, אבל לפי ההצעה שלו, ההשמעה הקודמת תימחק בכל פעם לפי שתיכנס ההקלטה החדשה. -
@צבי-ד-צ
אבל בתיעוד של ימות אין את האפשרות של העברה של קובץ לשלוחה אחרת. -
@בעזרת-ה כתב בהעברת קובץ לשלוחה אחרת:
@אA
לא עולה בדעתי רעיון לדבר כזה.
האם חשוב לך שאת ההודעה החדשה ישמעו רק בשלוחה הראשונה?בדיוק בגלל זה שאלתי אותך את זה

-
@בעזרת-ה
כי אז אוכל לעשות שיכפול, ולמחוק את הראשון?
רעיון חזק!
אבל עדיף לי העברה.התכוונת לזה?
-
@אA כתב בהעברת קובץ לשלוחה אחרת:
@צבי-ד-צ
אבל בתיעוד של ימות אין את האפשרות של העברה של קובץ לשלוחה אחרת.https://f2.freeivr.co.il/post/32054
עד כמה שזכור לי לא צריך דווקא קובץ הגדרות -
@צבי-ד-צ
אין עליך!!!!
יישר כח גדול!!!
זה עובד מעולה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות