דברים שהייתי משנה בקבוצות הוואצפון החדשות
-
-
שלוחה אחרת להקלטת הפתיח לקו (כהיום שלוחה >7 > 2 ) מכיון שהקלטתי פתיח באמצע הלילה, ופתאום התברר שלא הייתי במצב של כניסה לשלוחת ניהול (בקיצור לא נלחץ לי 7 בהתחלה, ובעצם עברתי להקלטת הודעה לקבוצה, ולא היה לי איך לשים לב לזה) וכשאישרתי את הההקלטה כל המנויים קיבלו צינטוק.
אז או להעביר לשלוחה אחרת את ההקלטת פתיח בניהול, או לשנות את התקליט "הינך מועבר להקלטת הפתיח לקבוצה" וכן לאישור הפתיח לקבוצה. או לשנות את הספרה לאישור ההקלטה שיהיה 5 ולא 2. -
אפשרות השארת הודעה פרטית להחזיר כמו שהיה בוואצפ הישן.
-
-
- הוספתי משתמש לקו - ונשלחה לו הזמנה טלפונית, אבל הוא בחר שלא להצטרף, עדיין הקבוצה פתוחה לו להאזנה (אפילו שחסום לכל מי שלא חבר בקו) ומצד שני, איך אני יכול לדעת מי הם אלו שיש להם גישה לקו, אפילו שהם לא חברים בקו (אלא רק נשלח להם הזמנה להצטרף) ולא אישרו הצטרפות לקבלת הצינטוקים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות