קבלת תגובת משתמש בזמן אמת
-
איך אני מנהלת תגובות משתמש בקמפיין לדוגמא שלוחץ על מקש מסוים בהתאם למה שהוא שומע ואז לקבל את המידע הזה ובהתאם לכך להפנות אותו לשלוחה אחרת?
האם יש לזה הדרכה בתיעוד? (אני לא מצאתי...) -
@ayalago לא חושב שאפשר,
-
@ayalago קמפיין פתוח, שכשעונים לו נכנסים לשלוחת מודל API
אפשר להפעיל קמפיין כזה עד 500 מספרים דרך הAPI:
https://f2.freeivr.co.il/topic/55/api-גישת-מפתחים-למערכות/64או בקמפיין רגיל, צריך להפעיל את האופציה של קמפיין פתוחה בשירות לקוחות
-
@צדיק-תמים אהה יפה, חיפשתי את זה, לא מצאתי שאפשרי, אמרתי לא הגיוני שאין בימות המשיח, אבל אין על זה תיעוד ובאתר בשלוחה של הקמפיינים אין כזו אפשרות.
טוב לדעת