שלוחת הקלטת הודעות מערכת
-
איך אני עושה שיוכלו גם לשמוע את ההודעה המושמעת כעת כמו בניהול
-
@מערכת-המשפחה וכן למחוק מה שהקלטתי כבר
-
@מערכת-המשפחה כדי למחוק אתה מקיש 021* , את השאלה הרישונה לא הבנתי
-
@מערכת-המשפחה בשלוחה שמעת קבצים רגילה?
-
@מערכת-המשפחה כתב בשלוחת הקלטת הודעות מערכת:
@מערכת-המשפחה וכן למחוק מה שהקלטתי כבר
אתה מוחק את הקובץ בשלוחה שבה הקלטת ואם הקלטת לשלוחת הודעות ברירת מחדל אי אפשר בפלאפון, אתה נכנס באתר לתיקיית massage בשלוחה ראשית,
-
@מתלמד-פון כתב בשלוחת הקלטת הודעות מערכת:
@מערכת-המשפחה כתב בשלוחת הקלטת הודעות מערכת:
@מערכת-המשפחה וכן למחוק מה שהקלטתי כבר
אתה מוחק את הקובץ בשלוחה שבה הקלטת ואם הקלטת לשלוחת הודעות ברירת מחדל אי אפשר בפלאפון, אתה נכנס באתר לתיקיית massage בשלוחה ראשית,
אנא הסבר טוב יותר את הבעיה שלך. איזה סוג של הקלטה אתה רוצה למחוק, האם זו הודעת מערכת, ומאיזו שלוחה?
-
@kol-hotline
כתבת בראש הפוסט "שלוחת הקלטת הודעות מערכת"
יש לי 2 סוגי שלוחות כאלו
1 הקלטת הודעות מערכת שיחול על כל המערכתtype=record_system_messages record_system_messages_plus=yes2 הקלטת הודעות מערכת שיחול על שלוחה מסויימת בלבד
type=record_system_messages record_system_messages_plus=yes record_system_folder=/messages -
@מושי-הכחם שאלתי אם בשלוחה להקלטת הודעות מערכת בתקיית ברירת מחדל ישלי אפשרות למחוק ולשמוע את ההודעה המקורית (ברירת מחדל)
-
@מערכת-המשפחה
יש לך אפשרות בשלוחת הניהול בשלוחה 2 אתה מכניס את מספר השלוחה ואח"כ 2 -
@מושי-הכחם שוב
הודעות מערכת "ברירת מחדל"
ההגדרה בשלוחת ההקלטה הוא כך
type=record_system_messages
record_system_folder=/Messages
record_system_messages_plus=yes -
פוסט זה נמחק! -
-
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כשאלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות