הגדרת זיהוי שיחה נכנסת במודול sip?
-
לא ראיתי בתיעוד של מודול sip איך אפשר להגדיר שהמספר שאראה על הצג יהיה מספר המתקשר ולא מספר המערכת
איך מגדירים את זה?
-
@שמואל-ש כי בברירת מחדל זה ככה.
-
@ivrפון כתב בהגדרת זיהוי שיחה נכנסת במודול sip?:
@שמואל-ש כי בברירת מחדל זה ככה.
זהו שלא...
חייגתי למערכת מהטלפון האישי שלי והמספר שהופיע במחשב היה מספר המערכת -
@שמואל-ש אם אתה משתמש?
מיקרו סיפ? דפדפן של ימות המשיח?
כי לי תמיד מופיע שם המספר הרגיל. -
-
@ivrפון הוספתי את ההגדרה הבאה וזה נפתר

-
ש שמואל ש. סימן נושא זה כשאלה
-
ש שמואל ש. סימן נושא זה כנפתר
-
@שמואל-ש אוקי יכול להיות שזה בגלל הגירסה של המיקרו סיפ או הדגם מחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות