שגיאת "המקש שהוקש שגוי"
-
זה ההגדרות, מישהו מבין מה התקלה? בכניסה לשלוחה הוא אומר "המקש שהוקש שגוי"
type=playfile folder_to_play=/3/3 admin_options_open=yes control_play7=plus control_play9=minus control_play2=admin_options admin_options_file_delete_and_change_only=yes delete_message_only=yes control_play2=file_copy playfile_control_play_2_file_copy=1 title=ווצאפ -
@אוריה-דניאלי-0
תנסו למחוק את ה"/" בהתחלה. שיהיה כתוב כך:folder_to_play=3/3 -
@בעזרת-ה ניסיתי, לא עזר, עכשיו מתברר שכנראה השלוחה היתה ללא קבצים אז משם השגיאה...
-
א אוריה דניאלי 0 סימן נושא זה כשאלה
-
א אוריה דניאלי 0 סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות