תגובת-דיווח מאזינים - עזרה
-
@יעקב-1
אז תשתמש באפשרות השנייה.
API. -
@אA זה מצריך שרת ואין לי..
-
@יעקב-1
א'. תנסה להכניס את זהplayfile_control_play_file_move_say_folder_move=noב'. לAPI הזה אין צורך בשרת משלך עיין כאו
https://f2.freeivr.co.il/topic/55/api-גישת-מפתחים-למערכות -
@יעקב-1
אם זה עובד תשתיק את אחת מהודעות המערכת
M1394 זה הועתק
M1409 וזה הועבר -
@אA כתב בתגובת-דיווח מאזינים - עזרה:
אם זה עובד תשתיק את אחת מהודעות המערכת
M1394 זה הועתק
M1409 וזה הועברתודה רבה ממש עזרת לי

-
@האקר-המשופשף
ההגדרה הנ"ל עבדה גם בהעתקה?
והצלחת להשתיק? -
@האקר-המשופשף זה לא ההודעות מערכת האלו, זה להעתקה אחרת
-
@יעקב-1
ההגדרה הנ"ל עבדה גם בהעתקה? -
-
@יעקב-1 @האקר-המשופשף
אז רק בAPI שם אין שום הודעה. -
-
@יעקב-1 תנסה את זה
playfile_control_play_file_copy_say_folder_move=noאו את זה
playfile_control_play_file_copy_say_folder_copy=no -
@CUBASE
מה זה אמור לעשות?
זה לא ביטל את ההודעות מערכת -
@יעקב-1 זה גם לא החליף את ההודעה בהודעה שרק שוכפל בהצלחה בלי כתובת שלוחה?
זה פשוט הגדרה ששיערתי על פי ההגדרה של העברת קובץ, כנראה שפשוט אין לזה הגדרה
-
-
@אA
לא הבנתי,
בלי שרת משלי איפה אני אכתוב את זה? -
-
@אA אבל את ההגדרות האלו צריך לכתוב בreplit או render וכדו' בשרת שלי, לא? איפה לכתוב את זה?
-
@יעקב-1
לא.
זו שלוחת API שאתה מכניס במערכת שלך.
אתה פותח שלוחה חדשה ומכניס את הפרמטרים לפי הסדר.
תקרא את זה
https://f2.freeivr.co.il/post/133474 -
@אA ומאזין שרוצה לדווח על קובץ - מקיש על 7 נניח מועבר לשלוחת api? איך המערכת תדע איזה קובץ הוא רוצה לשכפל?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות