החלפת השם
-
איך מאזין יכול להחליף את שמו במערכת או איך אני מגדיר שלוחה כזו
-
פוסט זה נמחק! -
@מערכת-המשפחה או לפחות איפה יכול להקליט את השם אם אני מוחק לו דרך המחשב
-
@מערכת-המשפחה כתב בהחלפת השם:
@מערכת-המשפחה או לפחות איפה יכול להקליט את השם אם אני מוחק לו דרך המחשב
על מה מדובר שם שרשום בכניסה enter id? רשימת צינתוקים? קבלת נתונים?
-
@מתלמד-פון שם שהמאזין מקליט בכניסה לשלוחת טריוייה למשל
-
@מערכת-המשפחה אם אתה מוחק לו את השם,
הוא עובר להקלטת השם מחדש,
אבל לא מצאתי אפשרות (לאחר חיפוש רב) להחלפת השם הקיים. -
@חכמון תודה רבה אבל במערכת שלי הגדרתי לאחרונה שלא יבקש כי אחרים לא הסתדרו אם זה אבל הגדרתי בשלוחה מסוימית כך
type=playfile title=הקלטת השם record_name=yes enter_id_record_wait=2 enter_id_record_time=10 say_name=yesוהוא לא מבקש שם
אתה יודע למה?(הוא לא נותן לי להצביע בעד הפוסט


-
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כשאלה
-
@מערכת-המשפחה חסר ההגדרה שייכנס עם זיהוי:
enter_id=yes -
@חכמון תודה רבה זה עובד מצויין
-
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות