שרת העובד עם ימות
-
האם יש מישהו שעובד עם זה
ויודע להגיד אם זה עובד ללא תקלות מול ימות -
@אברהם-ה לפי מה שאני יודע יש פה הרבה שמשתמשים בקונטבו ומאוד נהנים
-
@CUBASE כתב בשרת העובד עם ימות:
שמשתמשים בקונטבו ומאוד נהנים
עד שזה קורס ללא סיבה מוצדקת למשך הרבה זמן...
כאחד שכבר היה שם - ממש לא ממליץ
אני בהצנר (מהמלצת @צדיק-תמים) ומאוד ממליץ - אולי קצת יותר יקר, אך אמין והרבה יותר איכותי וחזק -
@שמואל-ש טוב, היה על זה כבר כמה ויכוחים בפורום..
-
@CUBASE כתב בשרת העובד עם ימות:
@שמואל-ש טוב, היה על זה כבר כמה ויכוחים בפורום..
מה? היה מישהו שטען שקונטבו כן טוב?
בהצלחה - אין לי מניות בהצנר... -
@שמואל-ש ניסיתי לפתוח בהצנר רק מה משביתים מיד מבקשים מסמכים מזהים ואחרי הכל הם משביתים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות