הצינתוקים לא עובדים!!!!
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
אני מצטרף לאמור לעיל יש תקלה עם הצינתוקים האני מחובר להרבה מערכות ואני שם לב לא אחת שזה לא שולח צינתוק
אנו חברי הפורום מחכים להתייחסות לעניין מצד @ימות-המשיח וכן @שמואל ולא זוכר מכל המנהלים -
@אור-האורות הסבירו כבר שזה ככל הנראה קורה בגלל העומס בשרתים של ימות
אצלי בכל אופן עובד פרפקט -
@איש-יהודי-טוב
כן, אבל איזה עומסים יש באחת בלילה -
@אור-האורות אז יש לך בעיה
-
@איש-יהודי-טוב
אני לא בטוח שיש לו בעיה כי גם אני נתקלתי בזה לא אחת שהשאירו לי צינתוק ולא קיבלתי -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק לא יודע, אצלי עובד מעולה הכל, (חוץ מווצאפון)
-
@איש-יהודי-טוב
אני מדבר גם על וואצפ פון
ומה אתה מתכוון חוץ מוואצפ פון שלא ניסת או שלא עובד -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק תיהיה בריא ממזמן ככה
-
@איש-יהודי-טוב
אמן, למה זה ככה -
יש בעיה בווצאפונים ככה מלפני שנים
@ימות-המשיח @שמואל נשמח אם יתקנו את התקלה -
@איש-יהודי-טוב
אני לא אמרתי שנים
אמרתי קורונה -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק אצלך עבד לפני הקורונה ללא בעיות?
-
@איש-יהודי-טוב
כן היה מצוין לגמרי -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק מוזר
אצלי לא עבד גם לפני הקורונה -
@איש-יהודי-טוב
אז כנראה אצלך יש בעיה ולא אצל @אור-האורות כמו שכתבת קודם -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק צודק
בכל אופן נשמח אם @ימות-המשיח ו @שמואל יתקנו את התקלה -
@איש-יהודי-טוב אמר בהצינתוקים לא עובדים!!!!:
לא יודע, אצלי עובד מעולה הכל, (חוץ מווצאפון)
אתה מדבר על הודעות בעלות יחידות או צינתוקים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות