• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מקש כוכבית בתפריט פנימי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5 פוסטים 4 כותבים 233 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק מנותק
      קו המכלול
      נערך לאחרונה על ידי

      אני מעוניין שמקש כוכבית (המשמש בדרך כלל כחזרה לתפריט הראשי של המערכת בכל שלב) ישמש כשלוחה עם זיהוי לפי מחוייג.

      המטרה: שמאזינים שיחייגו ממספר מסויים של הקו - לא יצליחו לחזור לתפריט הראשי.

      הבעיה: כשאני מגדיר כל מה שצריך כדי לפתוח שלוחה כוכבית (*) עם הגדרות של 'הפעלת שלוחה אחרת' + זיהוי לפי מחוייג - שומעים 'המקש שהוקש שגוי' והמקש לא תקין ולא מגיב למעט לחזור שוב ושוב על 'המקש שהוקש שגוי'.
      מדוע?

      זה ההגדרה בשלוחה

      type=menu
      title=חדשות
      star_extension=yes
      check_did_and_go_to_folder=yes
      password=
      
      
      מ C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מתלמד פון @קו המכלול
        נערך לאחרונה על ידי

        @קו-המכלול כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:

        אני מעוניין שמקש כוכבית (המשמש בדרך כלל כחזרה לתפריט הראשי של המערכת בכל שלב) ישמש כשלוחה עם זיהוי לפי מחוייג.

        המטרה: שמאזינים שיחייגו ממספר מסויים של הקו - לא יצליחו לחזור לתפריט הראשי.

        הבעיה: כשאני מגדיר כל מה שצריך כדי לפתוח שלוחה כוכבית (*) עם הגדרות של 'הפעלת שלוחה אחרת' + זיהוי לפי מחוייג - שומעים 'המקש שהוקש שגוי' והמקש לא תקין ולא מגיב למעט לחזור שוב ושוב על 'המקש שהוקש שגוי'.
        מדוע?

        זה ההגדרה בשלוחה

        type=menu
        title=חדשות
        star_extension=yes
        check_did_and_go_to_folder=yes
        password=
        
        

        א. תבדוק שלא מוגדר בתפריט ראשי בקובץ ivr,

        root=*
        

        ב. הפילטר לפי מחוייג אמור להיות בשלוחה הראשית , ולפי מה שאתה אומר הבאת את ההגדרות של שלוחה פנימית.
        ג. תביא את ההגדרות של שלוחה *

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ק מנותק
          קו המכלול @מתלמד פון
          נערך לאחרונה על ידי

          @מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:

          א. תבדוק שלא מוגדר בתפריט ראשי בקובץ ivr,
          root=*

          לא מוגדר

          @מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:

          ב. הפילטר לפי מחוייג אמור להיות בשלוחה הראשית , ולפי מה שאתה אומר הבאת את ההגדרות של שלוחה פנימית.

          שמתי גם בתפריט הראשי וגם בכל שלוחה את ההגדרה הזו:

          check_did_and_go_to_folder=yes
          

          וכן בקובץ Did_Go_To את המספר הרלוונטי.

          @מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:

          ג. תביא את ההגדרות של שלוחה *

          אלו ההגדרות בשלוחה *

          type=go_to_folder
          go_to_folder=/1
          check_did_and_go_to_folder=yes
          
          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ב מנותק
            בשכמל"ו @קו המכלול
            נערך לאחרונה על ידי

            @קו-המכלול כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:

            @מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:

            א. תבדוק שלא מוגדר בתפריט ראשי בקובץ ivr,
            root=*

            לא מוגדר

            @מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:

            ב. הפילטר לפי מחוייג אמור להיות בשלוחה הראשית , ולפי מה שאתה אומר הבאת את ההגדרות של שלוחה פנימית.

            שמתי גם בתפריט הראשי וגם בכל שלוחה את ההגדרה הזו:

            check_did_and_go_to_folder=yes
            

            וכן בקובץ Did_Go_To את המספר הרלוונטי.

            @מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:

            ג. תביא את ההגדרות של שלוחה *

            אלו ההגדרות בשלוחה *

            type=go_to_folder
            go_to_folder=/1
            check_did_and_go_to_folder=yes
            

            אבל ברגע שמוגדר פילטר לפי מחוייג בשלוחה * ובשלוחה 1, איך אתה רוצה שייכנסו אליהם?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • C מנותק
              CUBASE @קו המכלול
              נערך לאחרונה על ידי

              @קו-המכלול שלוחה כוכבית צריכה להיקרא Star

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון