מקש כוכבית בתפריט פנימי
-
אני מעוניין שמקש כוכבית (המשמש בדרך כלל כחזרה לתפריט הראשי של המערכת בכל שלב) ישמש כשלוחה עם זיהוי לפי מחוייג.
המטרה: שמאזינים שיחייגו ממספר מסויים של הקו - לא יצליחו לחזור לתפריט הראשי.
הבעיה: כשאני מגדיר כל מה שצריך כדי לפתוח שלוחה כוכבית (*) עם הגדרות של 'הפעלת שלוחה אחרת' + זיהוי לפי מחוייג - שומעים 'המקש שהוקש שגוי' והמקש לא תקין ולא מגיב למעט לחזור שוב ושוב על 'המקש שהוקש שגוי'.
מדוע?זה ההגדרה בשלוחה
type=menu title=חדשות star_extension=yes check_did_and_go_to_folder=yes password= -
@קו-המכלול כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:
אני מעוניין שמקש כוכבית (המשמש בדרך כלל כחזרה לתפריט הראשי של המערכת בכל שלב) ישמש כשלוחה עם זיהוי לפי מחוייג.
המטרה: שמאזינים שיחייגו ממספר מסויים של הקו - לא יצליחו לחזור לתפריט הראשי.
הבעיה: כשאני מגדיר כל מה שצריך כדי לפתוח שלוחה כוכבית (*) עם הגדרות של 'הפעלת שלוחה אחרת' + זיהוי לפי מחוייג - שומעים 'המקש שהוקש שגוי' והמקש לא תקין ולא מגיב למעט לחזור שוב ושוב על 'המקש שהוקש שגוי'.
מדוע?זה ההגדרה בשלוחה
type=menu title=חדשות star_extension=yes check_did_and_go_to_folder=yes password=א. תבדוק שלא מוגדר בתפריט ראשי בקובץ ivr,
root=*ב. הפילטר לפי מחוייג אמור להיות בשלוחה הראשית , ולפי מה שאתה אומר הבאת את ההגדרות של שלוחה פנימית.
ג. תביא את ההגדרות של שלוחה * -
@מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:
א. תבדוק שלא מוגדר בתפריט ראשי בקובץ ivr,
root=*לא מוגדר
@מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:
ב. הפילטר לפי מחוייג אמור להיות בשלוחה הראשית , ולפי מה שאתה אומר הבאת את ההגדרות של שלוחה פנימית.
שמתי גם בתפריט הראשי וגם בכל שלוחה את ההגדרה הזו:
check_did_and_go_to_folder=yesוכן בקובץ Did_Go_To את המספר הרלוונטי.
@מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:
ג. תביא את ההגדרות של שלוחה *
אלו ההגדרות בשלוחה *
type=go_to_folder go_to_folder=/1 check_did_and_go_to_folder=yes -
@קו-המכלול כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:
@מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:
א. תבדוק שלא מוגדר בתפריט ראשי בקובץ ivr,
root=*לא מוגדר
@מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:
ב. הפילטר לפי מחוייג אמור להיות בשלוחה הראשית , ולפי מה שאתה אומר הבאת את ההגדרות של שלוחה פנימית.
שמתי גם בתפריט הראשי וגם בכל שלוחה את ההגדרה הזו:
check_did_and_go_to_folder=yesוכן בקובץ Did_Go_To את המספר הרלוונטי.
@מתלמד-פון כתב במקש כוכבית בתפריט פנימי:
ג. תביא את ההגדרות של שלוחה *
אלו ההגדרות בשלוחה *
type=go_to_folder go_to_folder=/1 check_did_and_go_to_folder=yesאבל ברגע שמוגדר פילטר לפי מחוייג בשלוחה * ובשלוחה 1, איך אתה רוצה שייכנסו אליהם?
-
@קו-המכלול שלוחה כוכבית צריכה להיקרא
Star
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות