להנמיך את הווליום של הקלטת מוזיקת רקע?
-
שלום
הווליום בהקלטת מוזיקת רקע גבוה מאוד וכמעט ולא שומעים את הקול שלי
אלא את המוזיקה, רציתי לדעת האם יש אפשרות להנמיך את הווליום?
-
ש שואל שאלה סימן נושא זה כשאלה
-
מתי שהקלטתי דרך הפלאפון ניסיתי להוריד את הוולים של הפלאפון אך זה לא עזר

יתכן ויש איזה הגדרה מסוימת בשביל להוריד את הווליום של המוזיקה ? -
@שואל-שאלה פשוט מעלים מראש קובץ נמוך
-
@CUBASE
אבל כל שיר שאני מעלה הוא בעוצמה רגילה (וכנראה הוא נקלט בקו כעוצמה חזקה)
אז איך ניתן לעלות קובץ שמע עם עוצמה נמוכה? -
@שואל-שאלה תכנס לתוכנה של עריכת מוזיקה, למשל https://mp3cut.net/ ותנמיך את הווליום של ההקלטה לפני שאתה מעלה אותה לקו
-
@TARR
יישר כח!!! -
ש שואל שאלה סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות