לא נפתר אין אפשרות לצאת
-
@אA
הכל בסדר
בהצלחה רבה -
@אA תודה על התמיכה האם אתה יודע איך זה עובד כאילו ימות אמורים עכשיו להגיב לי פה ?
-
@מערכת-המשפחה בד"כ משתמשים אחרים יתערבו, (כמוני),
ואם זה יהיה ממש רציני, כנראה גם הגדולים יותר יתערבו עד שיתייגו בסוף את המנהלים - אם זה ממש הכרחי. -
@מערכת-המשפחה
אין התחייבות ע"כ שימות יבדקו, וודאי לא באופן רשמי.
מידי פעם אחד העובדים שם שמשתתף בפורום, בודק ולפעמים גם מעביר.
אני לא אוכל לומר לך באופן ברור. -
לא נראה לי שהם רואים את זה
כי הם כותבים מפורש למעלה בתחילת הנושא באגים במערכת
העתקתי את מה שכתוב שם, בבקשהחברת ימות המשיח עושים את מירב המאמצים לתקן כל באג,
וכן לעקוב האם יש דווחים על באגים וכדו'.עם זאת אין לנו את הזמן הדרוש לשבת על הפורום ולבדוק את כל מה שאנשים מדווחים,
ומה גם שב 75 אחוזים מדובר בטעות בהגדרות ולא בבאג.
עם זאת בהרבה מהמקרים לאחר זמן מה אנו מתוודעים לבאג, ומעבירים לטיפול.אם נודע לכם על באג, (ובדקתם ואתם בטוחים שמדובר בבאג ולא בטעות וכדו', כמו"כ בדקתם ואין שום הודעה מימות על פעולה יזומה וכדו'),
טוב תעשו (בשבילכם אבל גם בשבילינו) שפשוט תפנו במייל, (מספר המייל הוא cs@yemot.co.il)
בדרך כלל כל מייל מגיע לנציג, וכך הרבה יותר סיכויים שהדבר יועבר לטיפול. -
@שואל-שאלה פניתי אליהם באם יהיה התפתחות הודיע בעז"ה פה
-
@שואל-שאלה
לכן הדגשתי, שאלו עובדים של ימות, ולא שהשירות לקוחות נמצא על הפורום. -
@אA התכוונתי שפניתי למייל שנתת
-
@מערכת-המשפחה
התכוונת לשואל שאלה.
אבל בסדר.... -
@אA נכון
-