יחידות להפעלת קמפיין
-
@יעלי-קליין
אבל כדאי לך לחפש בפורום כאן כאלה שמוכרים ביותר זול -
איך מחפשים בפורום? שולחים הודעה מי מוכר..?
-
-
@יעלי-קליין כתב ביחידות להפעלת קמפיין:
שולחים הודעה מי מוכר..?
אפשר לפתוח נושא חדש
מי יכול למכור לי יחידות בזול -
תודה גדולה!
-
@יעלי-קליין
שמחתי לעזור
-
@יעלי-קליין כמה יחידות אתם צריכים?
-
@היועץ-שלנו
אני רוצה להעלות קמפיין לכ-10 משתתפים. כמה אני צריכה? -
@יעלי-קליין
10 יחידה לכל מספר וזה תלוי באורך של ההודעה אם היא עולה על דקת שיחה יכול להיות שתחוייב בעוד יחידה (מקסימום עד שתי יחידות למספר) -
@R-E-T-מערכות הודעה של 20 שניות.
בכמה תמכור לי? -
@יעלי-קליין כתב ביחידות להפעלת קמפיין:
@R-E-T-מערכות הודעה של 20 שניות.
בכמה תמכור לי?מעניין אותי לדעת מה המחירים הזולים כהיום.... ומה הפיתרון לכך שא"א להעביר יחידות משרת לשרת בחלק מהמערכות.
וכן לפי מה שהבנתי לא שייך לפצצל יחידה ל2 יחידות? אלא רק בשירות הלקוחות במקרים של לקוח רציני.ואו רק עם עוברים את סכום הדקה אז היה מתחשבן הדקה השניה לפי שניות (כנראה שכרבר פחות רלוונטי מעכשיו שאפשר לשלוח הודעה של שעה ב2 יחידות)
וכן צינטוקים לפי טבלת המערכת שעולה 0.1 יחידה לצינטוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות