הגדרה חשובה!!
-
@פיתה
טוב, זו טענה של אחד מהמשתמשים שםוזה יחזיר אותו למערכת שהעבירה אליך
כך שזה פיתרון למערכת השניה אבל לא הראשונה...
-
-
פ פיתה סימן נושא זה כשאלה
-
@פיתה
רק עדכנתי אותך שיצא לי שאתה צודק וזה לא יעזור לך... -
@אA נקווה שמישהו ימצא את זה.....
-
@פיתה
עשיתי שוב חיפוש, ועלה לי חשש שהתבלבלתי עם בקשה אחרת (של מעבר לשלוחה פנימית במערכת אחרת, או הגדרה של חזרה למערכת הקודמת אבל ע"י הגדרה במערכת השניה...) , כך שאני לא בטוח שישנה אפשרות כזו, כך גם ע"פ חיפוש שערכתי. -
@אA טוב
אני חיפשתי ומצאתי משהו על הפרום הישן חיפשתי שם ולא מצאתי כולם
-
-
@CUBASE אבל אני בטוח שראיתי!!!!
-
@פיתה אני אומר לך, זה מודול עם חזרה בכוכבית וצריך להגדיר את זה במערכת השנייה,
לא יכול להיות מודול הפנייה עם חזרה בכוכבית ללא הגדרה במערכת השנייה!
-
@CUBASE נגיד.....
-
פ פיתה סימן נושא זה כנושא רגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות