בינה מלאכותית ימות המשיח
-
פיתחתי בינה מלאכותית שניתן לשאול אותה איך עושים הגדרה מסוימת והיא נותנת לך והיא לא מחרטטת כמו צאט GPT זה הקישור https://service-463191477053.us-west1.run.app כרגע למשתמשי נטפרי זה חסום מי שרוצה לשלוח לבדיקה אני ישמח תיכנסו ותגיבו עם אהבתם
-
כרגע לא עובד לי בלי קשר
-
@נתנאל-האלוף כתב בבינה מלאכותית ימות המשיח:
כרגע למשתמשי נטפרי זה חסום
יש לך מושג מתי זה יהיה פתוח , כי כל הגוגל מלא בקבצים שנשלחו לבדיקה (אני מקווה שבאתרים שנישלחו לבדיקה הם מטפלים בעדיפות)
-
לבנתם זה אפילו לא נישלח........
אני מקווה שאני ישלח את זה. מחר..... -
@נתנאל-האלוף יישר כח עצום
בנתיים מופיע לי שגיאה -
יצרתי את זה בכלי אחר תבדקו אם זה עובד כרגע יש קצת שגיאות כתיב בדף הראשי אבל אני יתקן את זה בהמשך הקישור הוא https://ai-dbba7742.base44.app
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות