אני צריך לעשות בשלוחה ראשית שאם לא יבחרו שום שלוחה זה מעביר אוטומטי לשלוחה אחרת, איך אני עושה זאת?
-
אני חייב עזרה דחוף!!
יש לי מערכת ואני רוצה שנגיד אחרי דקה שלא בוחרים שום שלוחה זה יעביר אוטומטי לשלוחה 9/2/2° -
@אליהו-קטורזה מעלה רעיון, אולי יש קל יותר...
להגדיר את השלוחה כההשמעת קבצים, עם קובץ בודד של תפריט, להגדיר את המקשים שיבוטלו/יעבירו לשלוחות הרצויות, ושבסוף ההאזנות בשלוחה יעבור לשלוחה המבוקשת, ולהשתיק את כל ההודעות מערכת שלא רלוונטיות... -
@אליהו-קטורזה במחשבה שניה...
#כמה פעמים לחזור על קובץ התפריט
attempts=1
#לאיזה תיקיה יעבור בסוף...
timeout_goto=2 -
@אוריה-דניאלי-0
כמובן לשנות את הנתיב לשלוחה הרצויה.
שים לב ההגדרה הראשונה היא כמה פעמים להשמיע את התפריט, אז לפי אורך התפריט שלך, תחליט כמה פעמים ישמיע לפני שעובר.
וכמובן את ההגדרה לשים בתפריט הראשי.
אני רק מקווה שזה לא מתנגש עם הג'ינגל של ימות המשיח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות