זיהוי ממערכת אחרת - האם אפשר לחזור עם הזיהוי?
-
העברתי משתמש למערכת אחרת במודול ראוטינג ימות ולאחמ"כ אני רוצה להחזיר אותו למערכת הבסיס עם הזיהוי האם ניתן לחזור למערכת הבסיס עם הזיהוי או שזה כמו כל מערכת שלישית???
https://f2.freeivr.co.il/post/1973 -
@33064325 תנסה ותכתוב כאן מה קורה באמת.
-
@מוטלה
אתה נותן היום ליותר מדי אנשים לעשות ניסוים
בסוף המערכות יקרסו וימות יפשטו רגל
ואנחנו מה נעשה ?
''סוף מעשה במחשבה תחילה''

-
@מוטלה
אני כמובן ניסיתי לפני ששאלתי, אבל תוך כדי הניסויים עברו לי כ"כ הרבה מחשבות בראש
איזה הגדרות להגדיר או להוריד שהחלטתי שזה לא עניין לניסויים אלא אם יש מישהו שיודע ילמדני נאלמשל: האם כשחוזר למערכת הבסיס לעשות הגדרה לפי המערכת הקודמת או לפי מערכת הבסיס ועוד ועוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות