בעיה ב api
-
היי, אני כבר שנים משתמש ב api, פתאום לא מקבל תשובה כבר לשרת שלי, אם אני שם את הקישור בדפדפן, זה עובד, יכול להיות שה ip של השרת שלי נחסם אצל ימות המשיח?
-
@Ppgishonim
לא מקפיצים נושא פעמיים -
@Ppgishonim כתב בבעיה ב api:
היי, אני כבר שנים משתמש ב api, פתאום לא מקבל תשובה כבר לשרת שלי, אם אני שם את הקישור בדפדפן, זה עובד, יכול להיות שה ip של השרת שלי נחסם אצל ימות המשיח?
גם לי זה קרה מהלילה,
חשבתי שהבעיה אצלי...
-
@Ppgishonim תעבור לשלוח דרך curl ותכפה ipv4
-
@avrham
גם לי זה קרה החל מהלילה..
זה קורה לי רק בשליחה עם requests של Python
גילתי שאם מאלצים timeout זה עובד -
@amp-Software-0 בטיפול
-
@amp-Software-0 טופל כרגע
לבדיקתך -
@avrham
אכן הסתדרה הבעיה
תודה! -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות