הוספת נקודות מאותו זיהוי לשתי שלוחות
-
אני מעוניין לעשות שתי שלוחות של הוספת נקודות ואני לא רוצה שיתערבב לי הנקודות אלא אני ידע מאיזה שלוחה הוא קיבל את הנקודות
-
@אור-האורות יש לך בתיקיית Points קובץ בשם points_log.2020-08.html על כל חודש בנפרד דוח מסודר על מה כל אחד קיבל נקודות.
-
@מוטלה
תודה, אבל אני צריך משהו יותר מסודר ויותר ברור, ועדיף קובץ נפרד יש אפשרות? -
@אור-האורות
אולי תפתח קו נוסף עם הפנייה לשלוחה ההיא ואז יופיע לך קובץ מסודר, רק שהוא יהיה בקו השני -
@אור-האורות תסתכל כאן
יש לך אפשרות לערוך את הדו"ח שיופיע רק העמודות הרלוונטיות בשבילך. תמחק את הכל ותשאיר רק את העמודות של השלוחה שם וכמות נקודות שקיבל, תעתיק אח"כ לאקסל ותמיין בקלות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות